برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه امپر مموریز لندن ادوپرفیوم Emper Memories London EDP for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر مموریز لندن ادوپرفیوم Emper Memories London EDP for Women کد 4600 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه Emper Memories London for Women EDP 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه امپر مموریز لاندن ادوپرفیوم Emper Memories London EDP for Women با رایحه های آناناس، ترنج، آلو، سپس نت میانی زنبق، صندل، چوب درخت ساج و در نهایت نت پایانی و ماندگار توت سیاه و مشک می باشد که میتوان گفت رایحه غالب آن مرکبات است.
یکی از شخصی ترین و سلیقه ای ترین انتخاب ها، انتخاب عطر می باشد. به توصیه ارشاکو بهتر است در انتخاب عطرتان فقط و فقط به احساس و ذائقه فردی خود توجه نشان دهید، چرا که عطر نشان دهنده استیل و سلیقه شما می باشد .
اغلب، عطر افراد در برگیرنده ی زوایای مخفی و پیچیده روح و خواسته ها و شخصیت آن هاست، پس بایستی در انتخاب عطر دقت لازم و کافی را به کار برد تا دچار تناقض نشد. حتما برایتان پیش آمده است که بوی عطری را در دوست یا افراد کنار دست خود استشمام کرده و خوشتان آمده باشد و درصدد تهیه آن برآمده باشید، اما یک راه دیگر نیز برای تشخیص مناسب بودن عطری که می خواهید انتخاب کنید به شما پیشنهاد می دهیم ، " توجه به نت های عطر " !! بلی نت های عطر و یا به اصطلاح رایحه های عطر . همان طور که می دانید هر عطر شامل سه نوع رایحه می باشد ، نت اولیه ، نت میانی و نت پایانی . نت اولیه همان بویی است که شما بلافاصله بعد از اسپری عطر آن را استشمام می کنید، نت میانی بعد از حدود 45 دقیقه به مشام تان خواهد رسید و در نهایت نت اصلی و ماندگار که تا چندین ساعت برروی لباس هایتان همراه با شما خواهد ماند.
عطر زنانه Emper Memories London دارای غلظت ادوپرفیوم بوده و همچنین دارای رایحه شیرین میباشد که مناسب چهار فصل سال است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه Emper Memories London دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه امپر مموریز لاندن Emper Memories London EDP for Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم