برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) ریویل زنانه Calvin Klein (ck) Reveal

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) ریویل زنانه Calvin Klein (ck) Reveal کد 3781 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) ریویل زنانه Calvin Klein (ck) Reveal 100 میل
نام تجاری:
2,040,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه کالوین کلین (سی کی) ریویل زنانه Calvin Klein (ck) Reveal در سال 2014 توسط Jean Marc با رایحه ای مشکی ، چوبی و گلی برای بانوانی زیبا و فریبنده خلق شد . عط کلوین کلاین ریویل با لطافت و ملایمت بی پایانی که دارد همچون نوازشی دلچسب بر روی پوست بوده و شما را مست خود می کند . عطر کلوین کلین ریویل زنانه همانند روسری کشمیری است که شانه های شما را به هنگام غروب آفتاب پوشانده و شما را از سرما در امان نگه می دارد . ترکیب ادکلن سی کی ریویل با رایحه ی تندی از فلفل سیاه ، سفید و صورتی و پیوند آن با نمک دریایی آغاز می شود . این مواد در نت میانی به گرمی زنبق و تن شرقی شاهبوی رسیده و در نهایت به بیسی از چوب صندل ، خس خس ، چوب کشمیری و مشک ختم می شوند . رایحه ی غالب ریویل حالت کرمی از چوب صندل و رگه هایی از نمک دریایی می باشد  محصول ریویل توسط مدل هلندی به نام Doutzen Kroes تبلیغ شد .با رایحه شیرینی که عطر و ادکلن کالوین کلین  ریویل زنانه دارد مناسب استفاده روزانه است.

عطر زنانه کالوین کلین  ریویل رایحه های زیر را دارا می باشد :

  • رایحه اولیه : نمک – فلفل صورتی – فلفل سیاه – فلفل سفید
  • رایحه میانی : زنبق – شاهبوی
  • رایحه پایه : چوب صندل – چوب کشمیری – خس خس - مشک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه کلوین کلاین ریویل Calvin Klein Reveal دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) ریویل زنانه Calvin Klein (ck) Revealرا با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
رایحه اولیه
نمک – فلفل صورتی – فلفل سیاه – فلفل سفید
رایحه میانی
زنبق – شاهبوی
رایحه پایه
چوب صندل – چوب کشمیری – خس خس - مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر زنانه کالوین کلین آبسیشن سکرت Calvin Kelin Secret Obsession عطر زنانه کالوین کلین آبسیشن سکرت Calvin Kelin Secret Obsession
پیشنهاد ویژه محدود
3,750,000 تومان 3,850,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) آبسشن سکرت زنانه Calvin Klein (ck) Secret Obsession کد 16 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
عطر و ادکلن زنانه و مردانه کلوین کلین سی کی وان سامر 2020 ادو تویلت Calvin Klein CK One Summer 2020 EDT for men  women عطر و ادکلن زنانه و مردانه کلوین کلین سی کی وان سامر 2020 ادو تویلت Calvin Klein CK One Summer 2020 EDT for men  women
پیشنهاد ویژه محدود
2,330,000 تومان 2,481,000 تومان
%6 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کلوین کلین سی کی وان سامر زنانه و مردانه Calvin Klein CK One Summer 2020 کد 17381 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم