برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه اسکلاره فیگور ادوپرفیوم Sclaree Figure EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه اسکلاره فیگور ادوپرفیوم Sclaree Figure EDP For Women کد 14956 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه اسکلاره فیگور Sclaree Figure For Women 55 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه اسکلاره فیگور ادوپرفیوم Sclaree Figure EDP For Women یکی از محبوب ترین ادکلن های زنانه برند اسکلاره می باشد بخاطر بوی لطیف زنانه ای که دارد توجه خیلی از بانوان را بخود جلب کرده است.
ادکلن Figure رایحه های زیبا و بسیار دلنشین خود را مدیون میوه های بهاری ، وانیل و خاک و زمین و گیاهان معطر است بوی شیرین و ملایم و خنک عطر آنقدر دلچسب و گوارا بوده که محیط اطراف را عطر آگین می کند. رایحه غالب ادکلن فیگو از عطر خوش وانیل سرچشمه گرفته است.عطر فوق العاده خوشبو Sclaree Figure را می توانید روزانه بر روی پوست خود اسپری نمایید و تمام روز از رایحه دل انگیزش لذت ببرید.
نت اول با رایحه میوه های بهاری آبدار و شیرین شروع شده و تا آغاز نت های بعدی چون آب دریا ، گل یاسمین، چوب سدر و نعناع همچنان ادامه داشته و ترکیب زیبا و به یاد ماندنی را ساخته است و در آخر نت های پایانی مثل خس خس ، جوز و گلسنگ عطر و بوی زمینی را به عطر بخشیده است.
در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی عطر زنانه اسکلاره فیگور را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه اسکلاره فیگو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه اسکلاره فیگور ادوپرفیوم Sclaree Figure EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و ملایم و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
55 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
میوه های بهاری
رایحه میانی
آب دریا، گل یاسمین، چوب سدر و نعناع
رایحه پایه
خس خس ، جوز و گلسنگ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم