برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن شنل چنس او تندر صورتی زنانه ادوپرفیوم Chanel Chance Eau Tendre

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن شنل چنس او تندر صورتی زنانه ادوپرفیوم Chanel Chance Eau Tendre کد 14304 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن شنل چنس او تندر صورتی زنانه Chanel Chance Eau Tendre 100 میل
  • عطر و ادکلن شنل چنس او تندر صورتی زنانه Chanel Chance Eau Tendre 150 میل
  • عطر و ادکلن شنل چنس او تندر صورتی زنانه Chanel Chance Eau Tendre سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
11,023,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه شنل چنس اوتندر صورتی Chanel Chance Eau Tendre EDP For Women یکی دیگر از محصولات معروف برند شنل است که با ورود به بازار شاهد استقبال چشم گیری از این مدل چنس صورتی اوتندر شدیم.عطر شنل صورتی از گروه بویایی گلی میوه ای است و رایحه غالب گل،میوه و مرکبات است که رایحه ای شیرین و جذاب دارد که بهترین زمان استفاده از آن استفاده روزانه است.
برند شنل یکی از برند های محبوب بانوان در زمینه مد و فشن است که کاشف این برند chance عطر ساز مشهور جک پولژ است.
chance در گروه بویایی گلی و میوه ای قرار دارد که تولید شده از ترکیب گل های معطر و میوه ها است و پلی می شود بین شما و طبیعت تا حس آرامش بخشی را به شما هدیه کند.

نت های موجود در چنس او تندر صورتی اصل فرانسه:

  • یادداشت های بالا : به  گریپ فروت
  • یادداشت های میانی  سنبل  یاسمن
  • یادداشت های پایه  مشک  عنبیه  سرو ویرجینیا  کهربا

عطر جذاب شنل چنس صورتی از مجموعه Collections Chance به بازار عرضه شده که عطر ها جذابی مانند ادکلن زنانه شانل چنس ائو وایو ادوتویلت Chanel Chance Eau Vive در این مجموعه قرار دارند.

رایحه ی مشابه با  عطر زنانه مارک جاکوبز دیزی Marc Jacobs Daisy را می توانید با عطر و ادکلن شنل چنس او تندر صورتی زنانه تجربه کنید.

دور شیشه عطر اوتندر یک قاب فلزی کار شده که در کنار شیشه بسیار زیبا جلوه داده می شود درب بطری به صورت یک مکعب سفید و سبک شیشه عطر شنلبه شکل دایره است که زیبایی این عطر همانند رایحه چنس اوتندر وصف نشدنی است.رایحه غالب آن میوه به است و عطریست شیرین که بهترین انتخاب برای تمام طول سال است.
 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن زنانه شنل Chance Eau Tendre دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه شنل چنس او تندر ادوپرفیوم Chanel Chance Eau Tendre EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
به گریپ فروت
رایحه میانی
سنبل یاسمن
رایحه پایه
مشک عنبیه سرو ویرجینیا کهربا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم