برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لالیک اسپایسی الکتروم زنانه و مردانه اورجینال Lalique Spicy Electrum

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک اسپایسی الکتروم زنانه و مردانه اورجینال Lalique Spicy Electrum کد 13250 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک اسپایسی الکتروم Lalique Spicy Electrum for Women and Men 100 میل
نام تجاری:
5,703,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک اسپایسی الکتروم زنانه و مردانه Lalique Spicy Electrum عطری است با رایحه ی تند و گرم که در سال 2015 از کمپانی محبوب و خوشنام لالیک معرفی گردید. لالیک اسپایسی الکتروم رایحه ای گلدار و چوبی دارد که الهام گرفته از فلز نقره می باشد که در عمل کیمای باستان به طلای سفید شهرت داشت .

عطر لالیک الکتروم ادوپرفیوم زنانه و مردانه از گروه بویایی گل های شرقی به بازار ارائه شده و رایحه غالب کهربا،نت های چوبی و رایحه تند و گرم مناسب روزهای سرد است.
عطر مشترک زنانه و مردانه لالیک اسپایسی الکتروم اورجینال با رایحه ی ترنج ، گل فرزیا و گلابی آغاز می گردد و پس از اندک زمانی نت های یاسمن ، رز و چوب صندل نیز به آن افزوده می گردد اما همچنان عطر گلابی و فرزیا تا پایان رایحه با قدرت باقی می مانند . عنبر ، مشک ، وتیور و نعنای هندی نیز نت های پایه ای هستند که به عطر لالییک اسپایسی الکتروم افزوده شده و حالتی خنک و چوبی را در آن پدید می آورند.
عطر لالیک مردانه و زنانه اسپایسی الکتروم رایحه ای بی نظیر و استثنایی است که می تواند مورد توجه تمام علاقه مندان روایح گرم و تند قرار گرفته و انتخابی مناسب برای فصول سرد سال باشد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه و مردانه Lalique Spicy Electrum دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن لالیک اسپایسی الکتروم زنانه و مردانه اورجینال Lalique Spicy Electrum را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ترنج ، فرزیا ، گلابی
رایحه میانی
گل یاس , گل رز , چوب صندل
رایحه پایه
عنبر , نعناع هندی , گیاه خس خس , مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-09-03

لالیک عجب عطر خوبی زده دمش گرم

محصولات مرتبط
8,987,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر تقس آروماتیک (نواغ پریمیر ترس آروماتیکس) زنانه مردانه Lalique Terres Aromatiques کد 5456 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,887,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر رز رویال (نواغ پریمیر روزز رویال) زنانه و مردانه اورجینال و اصل فرانسه Lalique Rose Royale کد 5454 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,552,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فروتس دو موومنت (نواغ پریمیر دیو مومنت) زنانه و مردانه Lalique Fruits du Mouvement کد 5453 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,987,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر الگانس انیمال (نواغ پریمیر الگنس انیمال) زنانه مردانه اصل فرانسه Lalique Elegance Animale کد 5452 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,905,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فلور یونیورسال (نواغ پریمیر فلیور یونیورسله) زنانه مردانه Lalique Fleur Universelle کد 2276 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم