برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لالیک روه د اینفینی زنانه اصل و اورجینال Lalique Reve d'Infini

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک روه د اینفینی زنانه اصل و اورجینال Lalique Reve d'Infini کد 12990 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه لالیک د اینفینی Lalique Reve de Infini for Women 100 میل
نام تجاری:
4,135,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه لالیک روه د اینفینی زنانه اصل و اورجینال Lalique Reve d'Infini عطری است با رایحه ای ملایم و شیرین که در سال 2016 توسط کمپانی محبوب و با سابقه ی لالیک روانه ی بازار گردید. عطر روه د اینفینی ادوپرفیوم را می توان یکی از رایحه های گلدار و چوبی بسیار مطبوع و شامه نواز عطرهای لالیک دانست که زمزمه ای رویایی را برای رسیدن به نهایت کمال تداعی می نماید.
رایحه ای بسیار مدرن که سمبل نهایت زنانگی و جذابیت می باشد و روایح گل ها در آن در اوج ظرافت درخششی بی نظیر را برای د اینفینی به ارمغان آورده است. 

ادکلن لالیک ریو دینفینی زنانه اصل و اورجینال با غلظت ادوپرفیوم دارای نت های غالب از میوه، گل و نت های چوبی است.

رایحه مشابه با عطر زنانه سلین دیون پرفیوم نتس Celine Dion Parfum Notes را می توانید با عطر روه د اینفینی زنانه اصل و اورجینال تجربه کنید.

عطر زنانه لالیک ریو دینفینی با عطر ترنج ، رز و سرخالو آغاز می گردد و در میانه ی راه نت هایی چون فرزیا ، یاس ، هلو و سدر نیز به آن افزوده می گردد. اما با ورود عطر وانیل ، مشک و چوب سدر در رایحه ی پایه ، اندکی از عطر گلها کاسته شده و رایحه به سمت چوبی پیش می رود. وجود وانیل و مشک شیرینی مطبوعی را در ریو دینفینی به وجود می آورد که حسی مخمل گونه و اغواگرانه را در میان خود استتار نموده است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه لالیک ریو دینفینی Reve d'Infini دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن لالیک روه د اینفینی زنانه اصل و اورجینال Lalique Reve d'Infini را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-12-15

من این عطر رو برای مادرم گرفتم خیلی خوش بو و دلنشین است

1397-12-19

بوی خیلی لایت و خنکی داره با ماندگاری بالا

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم