برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)
دوست داشتن3
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن ورساچه پور هوم دیلان (دیلن) بلو مردانه اصل Versace Pour Homme Dylan Blue

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن ورساچه پور هوم دیلان (دیلن) بلو مردانه اصل Versace Pour Homme Dylan Blue کد 9591 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن ورساچه پور هوم دیلان (دیلن) بلو مردانه اصل Versace Pour Homme Dylan Blue 100 میل
  • عطر و ادکلن ورساچه پور هوم دیلان (دیلن) بلو مردانه اصل Versace Pour Homme Dylan Blue 200 میل
  • عطر و ادکلن ورساچه پور هوم دیلان (دیلن) بلو مردانه اصل Versace Pour Homme Dylan Blue 5 میل
نام تجاری:
3,050,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(14 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن ورساچه پور هوم دیلان (دیلن) بلو مردانه اصل Versace Pour Homme Dylan Blue با رایحه خنک و انرژی بخش یکی از بهترین گزینه های عطر مردانه است که در سال 2016 معرفی شد و خیلی زود مورد استقبال قرار گرفت. ادکلن ورساچه پور هوم دیلان اصل در گروه بویایی معطر فوژه قرار می گیرد.
ورساچه که برندی پر فروش است و از بهترین عطرهای دنیا را ارائه می دهد یک نام تجاری بی نظیر است که با طراحی های فوق العاده خود بسیاری از عطر بازان را به خود جذب کرده است.
عطر ورساچه دایلن بلو  با رایحه غالب کهربا، مرکبات و نت های تند و تازه و برای فصل بهار، تابستان و پاییز مناسب است و به دلیل رایحه خنک برای روزهای گرم و معتدل سال که با اسپری کردن حس انرژی بی نطیر و دلچسبی در شما ایجاد می کند.
در نت های اولیه عطر مردانه ادوتویلت اصل می توان رایحه نت‌های آبی، گریپ‌فروت، ترنج و برگ انجیر را احساس کرد که در نت های میانی با برگ بنفشه، پاپیروس، نعناع هندی، فلفل سیاه ، عنبر و امبروکسان جایگزین می شوند. در نت پایه نیز رایحه مشک،عود ، دانه‌ی تونکا و زعفران به مشام می رسد.

این ادکلن اصل در کالکشن Versace Pour Homme قرار می گیرد و با  عطر مردانه ورساچه پور هم ادوتویلت هم گروه است. رایحه مشابه این ادکلن را می توان در عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک احساس کرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ورساچه دیلان بلو پور هوم دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن ورساچه پور هوم دیلان (دیلن) بلو مردانه اصل Versace Pour Homme Dylan Blue را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روز های گرم و معتدل
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
نت های آب - ترنج - گریپ فروت - برگ انجیر
رایحه میانی
برگ سوسن - نعناع هندی - پاپیروس - فلفل سیاه - عنبر و امبروکسان
رایحه پایه
مشک - عود - دانه تونکا - زعفران
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم