برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر ادکلن زنانه جورجیو آرمانی سان دی جیو ادوپرفیوم Giorgio Armani Sun di Gioia EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر ادکلن زنانه جورجیو آرمانی سان دی جیو ادوپرفیوم Giorgio Armani Sun di Gioia EDP for women کد 9586 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه جورجیا آرمانی سان دی جویا ادوپرفیوم Sun di Gioia Giorgio Armani for women 100 میل
نام تجاری:
5,106,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه جورجیا آرمانی سان دی جویا ادوپرفیوم Giorgio Armani Sun di Gioia EDP for women در سال 2016 طراحی و معرفی شد. عطری فوق العاده و بسیار زنانه و شیرین است که با اسپر ی کردن آن شما همچون یک کانون جذاب دیگران را به خود جذب می کنید. رایحه غالب آن پلومریا می باشد و عطری مخصوص روزهای گرم تابستان است.
در نت ابتدایی با سپری کردن عطر Sun di Gioia بوی خوش گل ها و مرکبات را حس می کنید که به آرامی تمام فضا را پر می کنند یلانگ یلانگ با خاصیت معجزه آسایی که دارد با یاس همراه شده تا همچون اکسری در تمام وجود شما نفوذ کند و انرژی و شور و شیطنت فوق العاده در شما ایجاد کند. وانیل، بنفشه و زنبق در ادامه با بوی خوشی از راه می رسند و سرمستی را ایجاد می کنند که توصیف کردنی نیست و می تواند یک هدیه ایده آل و بی نظیر برای بانوان باشد. عطر Sun di Gioia Giorgio Armani  در حجم 100 میل به فروش می رسد و تصاویر برای معرفی محصول می باشند. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه Giorgio Armani Sun di Gioia دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر زنانه جورجیا آرمانی سان دی جویا ادوپرفیوم Giorgio Armani Sun di Gioia EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم