برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه بوچرون کواتر ادو پرفیوم Boucheron Quatre EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بوچرون کواتر ادو پرفیوم Boucheron Quatre EDP for women کد 9374 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه بوچرون گواتر Boucheron Quatre for women 100 میل
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
3,470,000 تومان
%3 تخفیف
3,370,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه بوچرون( بوشرون) کواتر ادو پرفیوم Boucheron Quatre EDP for women ساخت کشور فرانسه است که در سال 2015 به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.
عطر زنانه بوچرون گواتر در بهار سال 2015 پس از طراحی و رونمایی موفق مجموعه انگشترهای گواتر از خانه مد بوچرون طراحی و تولید شد.عطر زنانه بوچرون گواتر در مدت محدود طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده و انتظار میرود تعداد آنها رو به افزایش برود.عطری مدرن و خاص که واژه پرانرژی برای نت های عطر بسیار برازنده است رایحه غالب آن نیز یاس می باشد.
عطر زنانه Quatre for women دارای رایحه ای ملایم و شیرین میباشد و مناسب روزهای گرم سال است. نت های اولیه ی عطر Quatre for women  ترکیبی از لیمو ، پرتقال و نارنگی میباشد در ادامه و پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌‎های میانی از ترکیب گل یاس و رز ساخته می‌شوند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌‌های پایانی از کارامل، کاشمران و وانیل ساخته‌شده‌اند. بوی این عناصر طبیعی، تعادل روحی و اعتمادبه‌نفس را در شما بیشتر می‌کند.
عطر مشابه آن نیز عطر زنانه کارل لاگرفیلد Karl Lagerfeld for Her می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه بوچرون( بوشرون) Quatre دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه بوچرون( بوشرون) کواتر ادو پرفیوم Boucheron Quatre EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گریپ فروت، نارنگی، لیمو، پرتقال
رایحه میانی
هلو، یاس، رز، توت فرنگی، سیب
رایحه پایه
کارامل، وانیل، سدر، کشمیر و مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط
3,758,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بوچرون (بوشرون) گتر ابسولو د نویت پور فمه ادوپرفیوم Boucheron Quatre Absolu de Nuit Pour Femme EDP for women کد 18824 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم