برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه کریستینا آگیلرا رد سین ادوپرفیوم Christina Aguilera Red Sin for women edp

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه کریستینا آگیلرا رد سین ادوپرفیوم Christina Aguilera Red Sin for women edp کد 7929 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه کریستینا آگیلرا رد سین ادوپرفیوم Christina Aguilera Red Sin for women edp 50 میل
نام تجاری:
4,203,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه کریستینا آگیلرا رد سین ادوپرفیوم Christina Aguilera Red Sin for women edp در سال 2012 و در کشور آمریکا تولید و روانه بازار شد. شکل ظاهری عطر زنانه کریستینا آگیلرا Red Sin بسیار جذاب می باشد. به کارگیری تور قرمز و بطری ای باریک بی شک یادآور ظرافت زنانه است و ترکیب این دو بسیار فریبنده می باشد.
رایحه ی غالب عطر و ادکلن زنانه رد سین مرکبات می باشد. همچنین می توان اثر دارچین و نت های گرم و تند را در رایحه غالب ادو پرفیوم زنانه رد سین احساس کرد. رایحه ی مرکبات حس نشاط و سرزندگی را به شما می بخشد و فضای اطراف را بسیار لطیف و آرامش بخش می کنند.
ساختار اصلی رایحه ی عطر Christina Aguilera Red Sin for women edp سیب سرخ می باشد. رایحه ی سیب سرخ بسیار اغواکننده است و در گروه روایحی است که بسیار توجه همه را جلب می کند. خانم هایی که می خواهند ظرافت، شور و نشاط، زیبایی و جذابیت را تجربه کنند عطر زنانه کریستینا آگیلرا رد سین ادوپرفیوم اولین انتخاب آن ها خواهد بود.
ادو پرفیوم زنانه Christina Aguilera Red Sin طبعی گرم دارد و مناسب برای فصل زیبای زمستان است و می تواند همراهی بسیار جذاب در روز های سرد سال باشد. نت های عطر و ادکلن زنانه Red Sin  به قرار زیر است:
نت های اولیه: دارچین، سیب سرخ
نت های میانی: گل پنجه مریم
نت های پایه: زنجفیل، چوب صندل سفید، مشک
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ادو پرفیوم زنانه Christina Aguilera Red Sin دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه کریستینا آگیلرا رد سین ادوپرفیوم Christina Aguilera Red Sin for women edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
دارچین، سیب سرخ
رایحه میانی
گل پنجه مریم
رایحه پایه
زنجفیل، چوب صندل سفید، مشک
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم