برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست عطر مردانه ترو ریلجن Brand Jeans Men Gift Set by True Religion

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر مردانه ترو ریلجن Brand Jeans Men Gift Set by True Religion کد 7911 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست عطر مردانه ترو ریلجن Brand Jeans Men Gift Set by True Religion شامل 4 محصول از برند ترو ریلجن می باشد. این برند امریکایی در ست عطر هدیه مردانه خود یک عطر 100 میلی لیتری ادوتویت با نام True Religion که عطر اصلی برند است . یک شامپو بدن و موی  سر و یک دئودورانت بیدون الکل به همراه یک عطر جیبی 7.5 میلی لیتری قرار داده است. ست عطر مردانه True Religion از بهرتین گزینه ها برای هدیه به آقایان خوش سلیقه است. بوی خوش عطر و محصولات بهداتش همراه این ست، هر گز از خاطر شما پاک نخواهد شد. 

PatchouliOakmossGreen NotesCitruses

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست عطر مردانه ترو ریلجن Brand Jeans Men Gift Set by True Religion دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ست عطر مردانه ترو ریلجن Brand Jeans Men Gift Set by True Religion را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ و خنک
حجم
100 میل اسپری اصلی و 7.5 میل اسپری جیبی
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم