برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه ژان پاتئو جوی پرفیوم باکارات ادیشن ادوپرفیوم Jean Patou Joy Parfum Baccarat Edition EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ژان پاتئو جوی پرفیوم باکارات ادیشن ادوپرفیوم Jean Patou Joy Parfum Baccarat Edition EDP for women کد 7704 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه ژان پاتئو جوی پرفیوم باکارات ادیشن ادوپرفیوم Jean Patou Joy Parfum Baccarat Edition EDP for women 30 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه ژان پاتئو جوی پرفیوم باکارات ادیشن ادوپرفیوم Jean Patou Joy Parfum Baccarat Edition EDP for women را می توان یکی از بهترین و لوکس ترین عطرهایی دانست که در کنار زیبایی ظاهری، پیشینه قوی ارزنده و برند موفق، محبوبیت جهانی، دارای کیفیتی است که در خور یک اکسیر معجزه آسا می باشد. غلظت مناسب و متناسب از نظر علمی، استفاده از ترکیباتی که در کنار هم  به درستی انتخاب شده اند و خاصیت چند برابر پیدا کرده اند، منابع عطری با کیفیت، اصیل و ناب هستند و  تمام مراحل انتخاب ، ترکیب، فراوری و بسته بندی به صورت کاملا مطالعه شده و علمی می باشد. برند موفق و معروف Jean Patou که یکی از برند های اصیل فرانسوی است در بازه زمانی 1925 تا 2016حدود 47 نوع عطر با کیفیت و ناب تولید کرده است و دارای کارنامه درخشانی می باشد. 

Patou (ژان پاتئو) یک طراح خلاق فرانسوی است که در سال 1936 در Normandy فرانسه به دنیا آمد . شغل ، کسب و کار خانواده به او کمک کرد تا استعدادهایش را آشکار سازد. او در سال 1907 با عمویش وارد حرفه خز شد . در سال 1912 به پاریس نقل مکان کرد و مزون خیاطی Maison Parry را افتتاح کرد و در 1914 کل مجموعه خود را به یک خریدار آمریکایی فروخت . جنگ جهانی باعث اختلال در کار او شد و وی به عنوان یک کاپیتان نظامی مشغول به خدمت شد . پس از جنگ جهانی این بار Jean Patou بوتیکی با نام خود افتتاح کرد . نخستین محصول این برند عطر زنانه Amour Amour بود و JOY عطر معروف این برند در سال 1925 تولید شده . Jean Patou یک خالق ، نوآور و شعبده باز عطر است . 

قطعا این حق مشتری و خریدار است که قبل از پرداخت هزینه ای که نسبت به دیگر محصولات بالاتر است، اطلاعات درست و صحیحی را دریافت کند. عطر Jean Patou Joy Parfum Flacon Baccarat در حجم 30 میلی لیتری (معادل 1 انس) است و در بطری کریستالی بسیار زیبا و دست سازی هنرمندانه و خلاقانه طراحی شده است .در گردن بطری مفتول نازک طلایی پیچیده شده و محلول عطر با قطره چکان مخصوص و با دست وارد بطری شده است. بطری کوچک و خوشدست عطر جوی  را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید که نسبت به اندازه دست شما چطور خواهد بود. عطر جوی پرفیوم فلاکون یک عطر با تولید محدود است و این نسخه محدود به خاطر گرانقیمت بودن روغن هایی است که به راحتی و در زمان کوتاهی تولید نمیشوند. برای تولید تنها چند گرم از روغن حالص و ناب بایستی چندین گیلو از گلهایی تهیه شود و در زمان خاصی مراحل فراوری را طی کنند تا به مرحله تولید برسند. در ادامه به طور مختصر برخی Jean Patou Joy Parfum Flacon Baccarat از خواص ترکیبات عطر را معرفی می کنیم. 

 یلانگ یلانگ یکی از منابع عطر سازی گلی است که در مناطق گرم و مرطوب رشد میکند. به منظور گرفتن روغن معطر یلانگ یلانگ زمانی که گل ها زرد مایل به نارنجی می شوند قبل از سپیده دم برداشت آغاز می شود ،چون با تابش آفتاب اسانس در گل به میزان قابل توجهی کم میشود رایحه آن گرم شیرین شبیهه به یاس با حالتی گرم تر و شیرین تر است. در آروماتراپی برای رفع استرس ،فشار خون بالا ،ضربان نا منظم قلب و بی خوابی استفاده میشود .رایحه این گل بیشتر در عطرهای زنانه مورد استفاده قرار می گیرد همچنین برای درمان بحران‌های میانسالی و نیز بی میلی های جنسی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تصویر گل یلانگ یلانگ را در زیر مشاهده می کنید.

نتیجه تصویری

 دره رز منطقه‌ای در کشور بلغارستان و در جنوب کوه بالکان و در 200 کیلومتری شهر صوفیه واقع شده است. این دره 160 کیلومتر طول و 3 تا 30 کیلومتر عرض دارد. دره رز از مراکز مهم کاشت رز و عطرسازی در جهان است. کشت گل رز در این دره تاریخ 300 ساله دارد. این دره در حدود 150 روستا و 20٬000 سکنه دارد که تقریباً تمامی اهالی آن دست اندکار تهیه عطر هستند. نوع اصلی گل کاشته شده در این دره از نوع گل محمدی یا گل گلاب است که 90 درصد گل آن منطقه را تشکیل می‌دهد. رز بلغاری که در ترکیبات عطرها به کثرت مشاهده می شود نیز از همین نام گرفته شده است. گل رز بلغاری و یا همان  گل رز محمدی (مرسوم ایران) دارای خواص معجزه آسایی است که می توانید در منابع علمی مختلف مطالعه کنید. به طور خلاصه خاصیت آرام بخش دارد.  افسردگی، خشم، ترس و اندوه را برطرف می کند.

نتیجه تصویری

گل مریم گیاهی است چندساله با گلی سفیدرنگ و خوشبو که عصارهٔ آن در عطرسازی استفاده می‌شود. در زبان انگلیسی آن را tuberose می‌گویند که از واژهٔ لاتین tuberosa به معنی ورم یا غده گرفته شده‌است. گل مریمی که در ایران تولید می شود به دلیل معطر بودن آن در دنیا منحصربه‌فرداست و به دلیل همین مزیت در دنیا جایگاه ویژه ای دارد و هر ساله مقدار زیادی از این نوع گل به سراسر جهان وبخصوص به اروپا صادر می شود . عطر گل مریم را کمتر کسی وجود دارد که تعریف نکند و یکی از گل هایی است که در عطرهای زنانه بسیار مورد توجه است و خاصیت زنانه بودن و جنسی به عطر نیز می دهد. 

                                                                                                

یاسمین گلی است خوشبو به رنگ سفید زرد و یا کبود،  مخفف یاس که آن را یاسمن نیز گویند. تحقیق‌ها نشان می‌دهد، بوی شیرین گل یاسمن به اندازهٔ والیوم آرامش بخش است و بدون هیچ عارضهٔ جانبی اعصاب را تسکین می‌دهد. از گل‌های گونه‌های معطر آن در عطرسازی استفاده می‌کنند. اصل این گیاه را از ایران می‌دانند و از آنجا به سایر نقاط دنیا برده شده است.  وقتی هوایی که مولکول‌های این رایحه را در خود دارد استشمام شود از ریه‌ها وارد جریان خون شده و از آنجا به مغز منتقل می‌شود. اسکن‌های مغزی نشان داد که این مولکول‌ها روی ماده شیمیایی موجود در سلول‌های عصبی موسوم به «گابا» تاثیر می‌گذارد و با آرام کردن این سلول‌ها، اضطراب را کاهش داده و آرامش را تقویت می‌کند. به گزارش روزنامه تلگراف، پروفسور هانس هات از دانشگاه روهر در بوخوم آلمان در این باره گفت: نتایج این تحقیق می‌تواند به عنوان مدرکی با اساس علمی برای اثبات رایحه‌درمانی مورد توجه قرار بگیرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که استشمام مولکول‌های روغن یاسمن، پیام‌هایی را به منطقه‌ای از مغز می‌فرستد که در کنترل احساسات نقش دارند. محققان معتقدند که روغن این گیاه تاثیرات شفابخش گوناگونی دارد. این رایحه در 83 درصد از عطرهای زنانه و 33 درصد از عطرهای مردانه استفاده می‌شود. اصولا گل های سفید رنگ نقش موثری در اغواگری و زنانه بودن و میل جنسی دارند و در عطرهای نفسانی بسیار مورد توجه هستند. 

jasmine_1             

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر و ادکلن زنانه ژان پاتئو جوی پرفیوم باکارات ادیشن ادوپرفیوم Jean Patou Joy Parfum Baccarat Edition EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم، ملایم و شیریم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
30 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
تمام فصول
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
رز بلغاری - یلانگ یلانگ - گل مریم

رایحه میانی
یاسمن - گل رز (ماه می)
رایحه پایه
یاسمن - رز (ماه می)
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
12,527,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ژان پاتئو کالکشن هرتژ دئوکس آمورز ادوپرفیوم Jean Patou Collection Heritage Deux Amours EDP for women کد 6249 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
17,640,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ژان پاتئو کالکشن هرتژ له هیور اتندو ژان پاتئو Jean Patou Collection Heritage L'Heure Attendue EDP for women کد 6250 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم