برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه کلایو کریستین نامبر وان ادوپرفیوم Clive Christian No. 1 EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه کلایو کریستین نامبر وان ادوپرفیوم Clive Christian No. 1 EDP for men کد 7555 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه کلایو کریستین نامبر وان ادوپرفیوم  Clive Christian No. 1 for men edp 50 میل
نام تجاری:
62,760,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه کلایو کریستین نامبر وان ادوپرفیوم  Clive Christian No. 1 for men edp در سال 2001 برای آقایان طراحی شده است. نسخه زنانه عطر نامبر وان هم در همان سال طراحی شده است. یک عطر  با رایحه گرم و شیرین است که با طراحی فوق العاده بطری عطر که از مواد مرغوب استفاده شده است و طراح بطری در سال 2006 جایزه UK FIFI  برای طراحی های خود گرفته است.
عطرهای نامبر وان هر دو نسخه زنانه و مردانه به خاطر ترکیبات ناب و خالص و درجه 1 باعث شده با نان شماره 1 شناخته شوند. پس از اسپری عطر بر روی پوست خود می توانید بوی خوش مرکبات و گل ها را حس کنید این شیرینی پس از مدتی با بوی دل انگیز چوب ها تکمیل می شود و نهایتا اطراف شما پر می شود از بوی خوش مشک، وانیل ، صندل و چوب های خوش بو. رایحه غالب آن زنبق می باشد و مناسب روزهای سرد سال است.
عطر مشابه آن نیز عطر و ادکلن زنانه ون کلیف و آرپلز  First می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر نامبر وان دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر مردانه کلایو کریستین نامبر وان ادوپرفیوم  Clive Christian No. 1 for men edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-12-06

یه بوی نرم و لطیف برای اونایی که بوی نرم میپسندن عالیه

محصولات مرتبط
19,955,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کلایو کریستین جامپ اپ اند کیس می هدونیستیک 2021 زنانه مردانه Clive Christian Jump Up And Kiss Me Hedonistic کد 21569 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم