برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه بوچرون گواتر پور هومی ادوتویلت Boucheron Quatre Pour Homme EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بوچرون گواتر پور هومی ادوتویلت Boucheron Quatre Pour Homme EDT for men کد 7476 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه بوچرون گواتر پور هومی ادوتویلت Boucheron Quatre Pour Homme for men edt 100 میل
نام تجاری:
2,423,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه بوچرون گواتر پور هومی ادوتویلت Boucheron Quatre Pour Homme EDT for men در سال 2015 طراحی شد. یکی از عطرهای ایده آل برای آقایان است که با توجه به راحه خنک آن بسیار مناسب برای فصل تابستان و روزهای گرم می باشد. 
با اولین اسپری از بوچرون Quatre  روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی لیموترش، لیموشیرین و برگ بنفشه خواهید شد. این نت‌های مرکباتی و گیاهی طراوت و شادی را در شما ایجاد می‌کنند. در ادامه و پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد.
نت‌‎های میانی از ترکیب گل یاسمین و رز ساخته می‌شوند. این ترکیب گلی هیجان و انرژی مثبت را به عمق روح شما تزریق می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌‌های پایانی از چوب سدر، چوب کشمیر و مشک ساخته‌شده‌اند. بوی این عناصر طبیعی، تعادل روحی و اعتمادبه‌نفس را در شما بیشتر می‌کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادیدرباره عطر مردانه بوچرون Quatre Pour Homme دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه بوچرون گواتر پور هومی ادوتویلت Boucheron Quatre Pour Homme EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
لیمو ترش سبز , لیمو ترش , برگ بنفشه
رایحه میانی
رز , یاس
رایحه پایه
چوب کشمیر , مشک , سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
9,895,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بوچرون (بوشرون) گتر ابسولو د نویت پور هوم ادوپرفیوم BOUCHERON Quatre Absolue de Nuit Pour Homme EDP for men کد 18832 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم