برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه لوبین ایندایت ادو پرفیوم Lubin Inedite EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه لوبین ایندایت ادو پرفیوم Lubin Inedite EDP for women کد 7431 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه لوبین ایندایت ادو پرفیوم  lubin inedite for women edp 75 میل
نام تجاری:
18,518,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه لوبین ایندایت ادو پرفیوم Lubin Inedite EDP for women در سال 2009 طراحی شد. پیر فرانسوا لوبین، یکی از بزرگترین عطر سازان تاریخ، نشانه ای زائل نشدنی در عطر از خود بجای گذاشت. لوبین در سن 18سالگی، زیر نظر تومبارلی که استاد عطر در گراس بود، وارد کارآموزی شد. در سال 1798 او گراس را ترک کرد و برای تکمیل آموزش خود تحت نظر جانلویی فارجئون - که هنوز رسما مسئول عطریات ملکه ماری آنتوانت بود – به پاریس رفت. بعد از انقلاب، لوبین تقطیر ترکیبات خاص خود را در پاریس آغاز کرد. در سال 1798 او اولین بوتیک خود افتتاح نمود. ترکیبات ظریف و عطریات با بوهای مهیج بزودی او را محبوب دشوارپسندترین اعضای جامعه کرده و او تبدیل به سرآمد عطرسازهای روزگار خود شد. طولی نکشید که لوبین عطرساز محبوب قرن 19 بارگاه سلطنتی اروپا شد. در سال 1821، لوبین فروشنده رسمی جرج چهارم پادشاه انگلستان و نیز الکساندر اول تزار روسیه در سال 1823 شد. سرانجام شرکت لوبین لقب عطرساز رسمی بارگاه سلطنتی فرانسه را دریافت نمود. معمولا بیشتر خانم‌ها عطرهای شیرین و گرم را انتخاب می‌کنند. ساختار Lubin Inedite علاوه بر گرم و شیرین بودن، نت‌های بویایی میوه‌ای و گل را در ذهن تداعی می‌کند. پرتقال، فلفل و ترنج، نت‌های انتخابی لوبین برای آغاز رایحه هستند. با گذر زمان دارچین، رز، هلو و جعفری جای نت‌های پیشین را می‌گیرند. در نهایت ترکیبی از پاتچولی، وانیل، مشک و سدر آخرین نت‌هایی هستند که به مشام شما می‌رسند. اگر شما هم جزو بانوان شیفته‌ی عطرهای گرم و شیرین هستید، Inedite می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه لوبین Inedite دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه لوبین ایندایت ادو پرفیوم Lubin Inedite EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم