برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه جگوار ویژن اسپرت ادوتویلت Jaguar Vision Sport edt for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جگوار ویژن اسپرت ادوتویلت Jaguar Vision Sport edt for men کد 7404 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه جگوار ویژن اسپرت ادوتویلت Jaguar Vision Sport for men edt 100 میل
نام تجاری:
1,213,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه جگوار ویژن اسپرت ادوتویلت Jaguar Vision Sport edt for men در سال 2015 با رایحه مشک برای مردان طراحی شد.

عطری بود که خیلی زود در میان جامعه مردان معروف  و حبوب شد. تقریبا هر کسی در هر جای دنیا عطر جگوار ویژن را می شناسد.

عطر  توسط Dominique Preyssas طراحی شد. وقتی این ادو تویلت 100 میلی‌لیتری را روی پوست و در محل نبض یا روی لباستان اسپری کنید، خیلی زود بوی پرتقال، لیمو، نارنج و فلفل صورتی را احساس خواهید کرد. این ترکیب تند و شیرین، انرژی، هیجان و شادی فراوانی را به شما منتقل می‌کند.

پس از مدتی شاهد تغییر مسیر نت‌های ابتدایی به‌سوی نت‌های میانی خواهید بود. نت‌های پایانی از ترکیب گل یاسمین، اسطوخودوس، شکوفه‌ی پرتقال و نت‌های سبز تشکیل شده است.

این نت‌های گرم و شیرین، تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کنند. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، گیاه پاتچولی، چوب سدر، عنبر و مشک جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. نت‌های پایانی علاوه بر حفظ خط نت‌های قبلی، اعتمادبه‌نفس شما را به شکل ویژه‌ای بالا می‌برند.

ادو تویلت مردانه‌ی جگوار مدل ویژن اسپرت با بوی شیرین، گرم و تندش برای آقایان جون و پرجنب‌و‌جوش، به‌ویژه ورزشکاران بسیار مناسب به نظر می‌آید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جگوار ویژن اسپرت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر مردانه جگوار ویژن اسپرت ادوتویلت Jaguar Vision Sport for men edt را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو تویلت
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم