برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه کنزو فلاور ال الکسیر ادوپرفیوم Kenzo Flower L Elixir EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کنزو فلاور ال الکسیر ادوپرفیوم Kenzo Flower L Elixir EDP for women کد 7395 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه کنزو فلاور ال الکسیر ادوپرفیوم Kenzo Flower L Elixir for women edp 50 میل
نام تجاری:
19,900,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه کنزو فلاور ال الکسیر ادوپرفیوم Kenzo Flower L Elixir EDP for women در سال 2015 در مجموعه عطر گل که از برند فرانسوی و محبوب کنزو است طراحی شد.
عطر زنانه فلاور الکسیر یک ترکیب فوق العاده است که تنها باید اسپری کرد تا به اکسیر بی نظیر آن پی برد.
روی بطری طرح ظریف یک گل با ساقه‌ی بلندش کار شده و خودنمایی می‌کند. در وسط این ساقه‌ی طلایی ‌رنگ نام L’Elexir دیده می‌شود. درپوش این استوانه‌ی بلند، یک بریدگی کج دارد و شیشه را زیباتر می‌کند.
پس از اسپری کردن کنزو Flower by Kenzo L’Elexir روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی پرتقال ماندارین و تمشک خواهید شد. این نت مرکباتی و شیرین شادی و سرزندگی را به شما هدیه می‌کند.
پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. نت‌های میانی از گل رز بلغاری و شکوفه‌ی پرتقال تشکیل‌شده‌اند. بوی این ترکیب گلی هیجان و انرژی مثبت را به شما منتقل می‌کند.
پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب پرالین، وانیل و نت‌های پودری ساخته می‌شوند.
بوی شیرین و گرم ادوپرفیوم فلاور ال الکسیر در فصل های سرد سال اعتماد به ‌نفس را در شما بیشتر می‌کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه کنزو فلاور ال الکسیر ادوپرفیوم دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه کنزو فلاور ال الکسیر ادوپرفیوم Kenzo Flower L Elixir EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصول سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پرتقال ماندارین و تمشک
رایحه میانی
گل رز بلغاری و شکوفه‌ی پرتقال
رایحه پایه
پرالین، وانیل و نت‌های پودری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر زنانه کنزو جی دی آمور ادو پرفیوم Kenzo Jeu d Amour for women edp عطر زنانه کنزو جی دی آمور ادو پرفیوم Kenzo Jeu d Amour for women edp
پیشنهاد ویژه محدود
6,600,000 تومان 6,850,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کنزو ژو دی آمور ادو پرفیوم Kenzo Jeu d Amour EDP for women کد 7396 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم