برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه امپر فابریکو ادوپرفیوم Emper Fabrique EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر فابریکو ادوپرفیوم Emper Fabrique EDP for women کد 7360 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه امپر فابریکو ادو پرفیوم emper Fabrique for women edp 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه امپر فابریکو ادو پرفیوم emper Fabrique for women edp برای بانوان مشکل پسندی طراحی شده است که هر عطری را استفاده نمی کنند. رایحه گرم و شیرین در روزهای خنک و سرد سال و به خصوص در ایام شب حس خوبی را به شما منتقل می کند، خستگی را دور کرده و نشاط و شادابی را زنده می کند.
تنها نگاه کردن به بطری فابریک با رنگ قرمزی که دارد، باعث ایجاد هیجان در خانم‌های دارنده‌ی آن می‌شود. با اولین اسپری، بوی وانیل، مشک و تمشک به خوبی قابل تشخیص می‌شود. این مخلوط سه‌گانه باعث ایجاد شیرینی ملایمی در نت‌های ابتدایی می‌شود. وقتی کمی از این مدت گذشت، رایحه‌ی گل‌های رز، بنفشه و زنبق به همراه بوی آرامش‌بخش چوب صندل فضا را به تسخیر خود درمی‌آورد. با وجود این نت‌ها، قدم زدن در یک باغ و تنفس در هوای آن برای شما تداعی خواهد شد. در پایان و با سپری شدن مدتی نه چندان کوتاه، نت‌های انتهایی با حضور انگور، تمشک و گریپ‌فروت حس جسارت و میل به تجربه‌های جدید را در شما تقویت می‌کنند.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه امپر فابریکو ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه امپر فابریکو ادو پرفیوم emper Fabrique for women edp دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو  عطر زنانه امپر فابریکو ادو پرفیوم emper Fabrique for women edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
وانیل، مشک و تمشک
رایحه میانی
زنبق، رز، چوب صندل و بنفشه
رایحه پایه
انگور، گریپ‌فروت و تمشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم