برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه امپر ویواریا استایلو ادوپرفیوم Emper vivarea stylo pour femme EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر ویواریا استایلو ادوپرفیوم Emper vivarea stylo pour femme EDP for women کد 7315 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه امپر ویواریا استایلو ادو پرفیوم  emper vivarea stylo pour femme  for women edp 80 میل
نام تجاری:
1,764,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه امپر ویواریا استایلو ادو پرفیوم Emper vivarea stylo pour femme EDP for women سری جدید عطرهای برند اماراتی «امپر» (Emper) با نام «ویواریا» (Vivarea) تولید می‌شوند. ویواریا شامل عطرهای نسل جدید و تکامل‌یافته‌ی امپر هستند. استایلو با بوی شیرین، تند و گرمش در فصول سرد سال استفاده‌ی فراوانی دارد. طراحی و فرمولاسیون این عطر به شکلی انجام شده که با اولین اسپری، رابطه‌ی خوبی با آن برقرار خواهید کرد. بطری این عطر به رنگ طلایی بوده و حسی شیک و لوکس را به صاحبش می‌دهد. روی بطری فلزی استایلو یک پوشش متحرک قرار گرفته است. برای استفاده از این عطر باید پوشش را چرخانده و روی نازل بطری فشار کمی را وارد کنید. همین ویژگی یکی از وجوه تمایز مهم این عطر، نسبت به سایر عطرهای هم‌رده‌اش به‌حساب می‌آید. در وسط بطری و در یک کادر نقره‌ای‌رنگ، نام Stylo به‌خوبی کار شده است.
ترکیبات رایحه ادکلن Emper vivarea stylo ادکلن شامل: نت اولیه مرکبات، لیمو و سیب سبز، نت میانی نت‌های چوبی و گیاه پاتچولی و نت پایانی چرم، عنبر و مشک  و رایحه غالب آن چوب میباشد و غلظت آن ادوپرفیوم است.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه امپر ویواریا استایلو ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه Emper vivarea stylo pour femme دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه امپر ویواریا استایلو Emper vivarea stylo pour femme EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم،شیرین،تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
مرکبات، لیمو و سیب سبز
رایحه میانی
نت‌های چوبی و گیاه پاتچولی
رایحه پایه
چرم، عنبر و مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم