برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران ال هوم اولتایم ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) saint laurent l homme ultime EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران ال هوم اولتایم ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) saint laurent l homme ultime EDP for men کد 7215 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ایو سن لورنت ال هومی یولتیم ادو پرفیوم  yves saint laurent l homme ultime for men edp 100 میل
  • عطر مردانه ایو سن لورنت ال هومی یولتیم ادو پرفیوم  yves saint laurent l homme ultime for men edp 100 میل - تستر
  • عطر مردانه ایو سن لورنت ال هومی یولتیم ادو پرفیوم  yves saint laurent l homme ultime for men edp سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
7,055,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران ال هوم اولتایم ادوپرفیوم yves saint laurent (YSL) l homme ultime EDP for men یک عطر جدید است که در سال 2016 طراحی و وارد بازار شده است.
ایو سن لوران در سال 2006 مجموعه عطرهای مردانه خود را با نام  l homme رونمایی کرد و اکنون نیز یک نسخه از اولین عطر این مجموعه را با ویژگی هایی شگفت انگیز طراحی کرده است که خیلی سریع در بازار عطر جای خود را پیدا کرده است.
ال هومی اولتایم عطری است خوشبو و مدرن با ترکیبی تلخ و شیرین از مرکبات و ادویه ها. رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین و آبدار گریپ فروت و ترنج آغاز می شود که حضور مشخص زنجبیل و هل تلخی ملایم و حس فلفلی جذابی به آن میدهد.
با گذر زمان و با اضافه شدن رایحه سیب ، شمعدانی، سالویا و رز عطر رایحه گلی و شیرین تری پیدا کرده و در ادامه با رایحه خس خس ، سدر و چوب کشمیر تکمیل شده است. 
رایحه غالب زنجبیل و طبع خنک، تند و شیرین l homme ultime باعث شده تا استفاده از ان در روزهای بهاری و گرم بسیار لذت بخش باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ایو سن لورنت YVES l homme ultime دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه انلاین ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران ال هوم اولتایم ادوپرفیوم yves saint laurent l homme ultime EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند،شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 و200 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مناسب روز و فصول گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-02-01

سمپل اوریجینالش رو تست کردم ، لوم اولتیم (نهایی) و معادل انگلیسی اُلتیمِیت : اولش فقط رایحۀ جدید و با کیفیت خودش رو داره اما بعد از یکساعت تشابه ها و تفاوتها مشخص میشه ، در عین حالیکه رایحش منحصر بفرد و همچنان با کیفیته ولی یه کم شبیه سه مدل دیگۀ لوم هم میشه : لوم پارفوم اینتنس 50% - لوم لانویی 30% - لوم ادو تویلت 10% ، در همین حال از همشون هم خوشبوتره ، شروعش مرکباتی ، گُل ، چوبی و کمی تلخه و مدتی بعد گُل میره کنار تا مرکبات و روایح چوبی و هِل مشخصتر بشه ، و هر چه میگذره چوبیتر و تلختر میشه با تِمی ملایم از مرکبات ، از نظر من بشخصه در سری لوم تا قبل از این مدل ، لوم پارفوم اینتنس از هر نظر اول بود و بعد از اون لوم لانویی دوم و لوم لیبر سوم ، در حال حاضر با اومدن لوم اولتیم (نهایی) و اول شدنش جایگاه این سری عطر کمی جابجا شده ، رایحه : 10 از 10 پخش بو : 7 از 10 ماندگاری : 8 از 10 گیرایی و جلوه : 8 از 10 تغییر نت و رایحه : 8 از 10 خنک و چهار فصل ، ملایم و معتدل ، تلخ و نیمه ترش و کمی شیرین ، موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط
18,477,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران کوروس تاتو کالکتور ادو تویلت yves saint laurent kouros tattoo collector EDT for men کد 7214 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,007,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نوت د لهوم له پرفیوم (مشکی) Yves Saint Laurent La Nuit de L Homme Le Parfum EDP for men کد 283 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,710,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لورن لهوم پارفوم اینتنس ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) L Homme Parfum Intense EDP for men کد 282 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
17,089,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ایو سن لوران سوپریم بوکه ادوپرفیوم Yves Saint Laurent Supreme Bouquet EDP for women and men کد 3305 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,038,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نویت د لهوم او الکتریک ادوتویلت Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme Eau Électrique EDT Men کد 12023 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم