برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه عود لوتوس Lotus Oud for women and men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه عود لوتوس Lotus Oud for women and men کد 7016 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه و مردانه عود لوتوس Lotus Oud Lotus for women and men 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مشترک زنانه و مردانه لوتوس عود Lotus Oud for women and men عطری چوبی و جنگلی محسوب میشود.عطر عود لوتوس در سال 2016 وارد دنیای عطر و ادکلن شد و سازنده آن آلبرتو موریلس مشهور که در کارنامه خود عطر هایی مانند کولونیا اینتنس آکوا دی پارما ، این رد آرماند باسی ، مجموعه بی وی ال بولگاری و بسیاری از عطر های معروف جهان بچشم میخورد.
رایحه عطر لوتوس عود گرم و تلخ است و میزان ماندگاری آن حدود 7 تا 12 ساعت با پخش شوندگی عالی است.عطر لوتوس عود مخصوص شب های سرد و برفی زمستانی و خانم ها و آقایانی که متفاوت و منحصر به فرد بودن را دوست دارند، طراحی شد . این عطر دارای رایحه ی غالب و تلخی از تنباکوست که با تندی ادویه جات ترکیب شده و به عطر خوشی از ویسکی و عود می رسد . رایحه ی ویسکی و تنباکو در ترکیبات این عطر به وضوح قابل استشمام بوده و ردی ماندگار و سحرآمیز از خود به یادگار می گذارد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد لوتوس عود دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مشترک زنانه و مردانه عود لوتوس Lotus Oud Lotus for women and men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
شب های سرد و زمستان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم