برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن تام فورد نویر پور فم زنانه Tom Ford Noir Pour Femme

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن تام فورد نویر پور فم زنانه Tom Ford Noir Pour Femme کد 6702 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه تام فورد نویر پور فم Tom Ford Noir Pour Femme EDP 100 میل
نام تجاری:
8,038,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه تام فورد نویر پور فم ادوپرفیوم Tom Ford Noir Pour Femme EDP for women محصولی آمریکایی و معروف است که در سال 2015 طراحی و به بازار عرضه شد .
ادکلن نویر پورفم در ابتدا با رایحه ی نارنج ، پرتقال تلخ ، نارنگی ماندارین و زنجبیل آغاز می شود. در نت میانی به رایحه ی گل رز ، یاسمین ، شکوفه پرتقال و شیرینی Kulfi می رسد و در انتها به رایحه ی وانیل ،چوب صندل سفید و عنبر ختم می شود .
بطری عطر تام فورد بسیار دوست داشتنی ، زیبا و  لوکس طراحی شده است و با رایحه ی تند و شیرینی که دارد مورد علاقه بانوان قرار می گیرد.
رایحه وانیلی عطر زنانه Noir Pour Femme برای مصرف در شبهای سرد انتخابی مناسب است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه تام فورد Noir Pour Femme دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه تام فورد نویر پور فم ادوپرفیوم Tom Ford Noir Pour Femme EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
تند و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل های سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنج، پرتقال تلخ، ماندارین، زنجبیل
رایحه میانی
گل رز، یاسمین، شکوفه‌ی پرتقال و شیرینی Kulfi
رایحه پایه
وانیل، عنبر و چوب صندل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-08-06

ازون کاراس که آدم اگه یه بار بوشو حس کنه محاله دیگه یادش بره. بیشتر بدرد فصل خنک سال می خوره. تو پاییز اگه بارونم بزنه تو خیابون با این عطر همه ناخوداگاه برمی گردن و صاحب بو رو دنبال می کنن. حس منحصر به فرد بودن و اعتماد به نفس رو من باهاش تجربه کردم. هر زنی باید باید باید یه ادکلن تام فورد برای رویدادهای خاص زندگیش داشته باشه

1396-08-15

نویر تام فورد واقعن ازون عطرای دوستداشتی و خوبه که یه پیچیدگیهای خاصی داره. اولش یه کم شیرینه ولی بعدش فقط بوی خوش وانیله که میشه فهمید. من که هر وقت میزنمش احساس می کنم وسط یه کیک وایسادم . نمی دونم بخاطر نوع پوسته یا چیز دیگه ولی من واقعا عاشق این عطرم

1396-07-30

تام فورد نواغ پوغ فم به نظر من تنها عطر زنانه تام فورد بود که من تصور می کردم برایم ایده آل باشد اما تصورم غلط از آب در آمد. یک چیز تلخ و مردانه در تمام زنانه های تام فورد وجود دارد که با سلیقه ی من چور نیست. در تمام آنها شاید ولوت ارکید کمی بهتر از بقیه باشد. نواغ پوغ فم در لحظه ی اسپری شدن بسیار خوب و دلچسب است . وانیل شیک و با کیفیت بالا و قوی. فرش مانند دیور ادیکت. من مجذوب همین لحظه ی اول شدم اما خیلی زود یک بوی تلخ اضافه می شود و من تلخی را به هیچ وجه در عطرها دوست ندارم. من وانیل را احساس می کنم. وانیل سافت و کمی پودری و شکوفه پرتقال و گل های لایت دیگر ولی یک بوی تلخ خیلی قوی همه اینها را پوشانده. در کنار وانیل، پسته را هم حس می کنم که مربوط به کولفی ست. کولفی هم تلخی دارد اما تلخی آن شیک و جالب است نه ناخوشایند. آن تلخی ناخوشایند از جنس چوب است. اما نه چوب صندل . چیزی شبیه به چوب سدر . در تصورم نت مستیک این بو را ایجاد کرده که ای کاش نبود. البته بعد از گذشت یک ساعت این تلخی بسیار ملایم تر می شود . این عطر برای خیلی ها خوشایند هست چراکه واقعا خاص و منحصر به فرد هستش . به هیچ عنوان یک عطر وانیلی عادی و تکراری نیست . کسانی که عطرهای تلخ و چوبی را دوست دارند حتما نواغ یکی از بهترین ها برایشان است.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم