برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه کرید رویال میفیر ادوپرفیوم Creed Royal Mayfair edp for women and men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه کرید رویال میفیر ادوپرفیوم Creed Royal Mayfair edp for women and men کد 6688 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت کرید رویال میفیر Creed Royal Mayfair 120 میل
  • عطر اسپرت کرید رویال میفیر Creed Royal Mayfair سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
16,752,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه کرید رویال میفیر ادوپرفیوم Creed Royal Mayfair edp for women and men در سال 2015 با رایحه ای خنک مناسب برای فصل های گرم تابستان تولید و به بازار عرضه شد . روی بطری عطر Creed Royal Mayfair نشان تجاری کرید به زیبایی درج شده است و طرح ساده بطری به همراه رنگ طلایی مایع درون آن زیبایی چشمگیری به آن افزوده است . عطر کرید رویال در ابتدا با رایحه ی لیموترش و درخت کاج آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی گل رز می رسد و در انتها به رایحه ی پرتقال ، چوب سدر و اوکالیپتوس ختم می شود . عطر Creed Royal Mayfair با رایحه ی خنک و ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای که دارد برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان دارید انتخابی مناسب است .

عطر Creed Royal Mayfair دارای رایحه های زیر می باشد :

رایحه ی اولیه : لیمو ترش و درخت کاج

رایحه ی ثانویه : گل رز

رایحه ی پایه : پرتقال، چوب سدر و اوکالیپتوس

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت کرید رویال میفیر Creed Royal Mayfair دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه کرید رویال میفیر ادوپرفیوم Creed Royal Mayfair edp for women and men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
120 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-08-05

بسيار عالي... ميشه گفت جزء كارهاي بسيار عالي كريد كه واقعاً بوي بسيار خاصي داره،ماندگاري طولاني و پخش بوي بسيار عالي...در ضمن از سايت ارشاكو ممنون بخاطر قيمت بسيار عاليش...توصيه ميكنم اگر عطرباز حرفه اي هستين حتماً تهيه اش كنيد

1396-11-23

من این کار رو تست کردم اولش یه نظر بوی شبیه بوی صابون شروع میشه که اون هم بخاطر ترکیباتشه و بعد ازمدتی هم که میمونه شیرینی عطر به نظر من کمی زیاد احساس میشه

1396-11-14

پخش بوی خوبی داره و خودتون متوجه میشید ولی خیلی قوی نیست اونم به دلیل خنک بودن کار هست . ادکلن های گرم و تلخ پخش بوی زیاد تری دارن . این ادکلن نت پایه خنکی داره و اولش یکمی تند هست . بعد شیرینی و خنکیه کار مشخص میشه و در آخر در کمال نا باوری به یک کار گرم تبدیل میشه گرمایی که سرده .من خیلی از کار هارو تست و بو کردم ولی بدون شک میتونم میگم که این بهترین بویی هست که تا حالا به مشامم خورده . تو خریدش حتی شک هم نکنید .

محصولات مرتبط
16,748,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه کرید ورجین ایسلند (آیلند) واتر ادو تویلت Creed Virgin Island Water EDT for men and women کد 2461 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم