برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه ایو سن لوران ریو گاچ ادوتویلت Yves Saint Laurent (YSL) Rive Gauche EDT for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ایو سن لوران ریو گاچ ادوتویلت Yves Saint Laurent (YSL) Rive Gauche EDT for women کد 6584 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه ایو سن لورن ریو کاچ Yves Saint Laurent Rive Cauche 100 میل
نام تجاری:
9,120,000 تومان
دارای گارانتی اصالت کالا
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه ایو سن لوران ریو گاچ ادوتویلت Yves Saint Laurent (YSL) Rive Gauche EDT for women عطری گرم و شیرین است که در سال 1071 تولید و به بازار عرضه شد .
ادکلن ریو گاچ در ابتدا با رایحه ی ترنج ، نمونه های سبز و آلدهید آغاز می شود و در نت میانی به رایحه ی گل شمعدانی ، موگه و زنبق می رسد و در انتها به رایحه ی خزه بلوط ، وتیور و مشک ختم می شود .
ادکلن Yves Saint Laurent Rive Cauche با رایحه غالب نت های الدهیدی عرضه شده و حسی سرشار از لطافت و سرزندگی را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد .
عطر Yves Saint Laurent Rive Cauche رایحه های زیر را دارا است :
رایحه ی اولیه : ترنج - نمونه های سبز - آلدهید
رایحه ی ثانویه : گل شمعدانی - موگه - زنبق - رز
رایحه ی پایه : خزه بلوط - وتیور - مشک
 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ایو سن لورن Rive Gauche دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه ایو سن لوران ریو گاچ ادوتویلت Yves Saint Laurent (YSL) Rive Gauche EDT for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
7,270,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ایو سن لوران مون پاریس پارفوم فلورال ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) Mon Paris Parfum Floral EDP for Women کد 15274 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,827,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ایو سن لوران اپیوم پویزی د چاین ادوپرفیوم Yves Saint Laurent Opium Poesie de Chine pour Femme EDP for women کد 16694 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم