برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن شنل بلو دی شنل مردانه ادوتویلت Chanel Bleu de Chanel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن شنل بلو دی شنل مردانه ادوتویلت Chanel Bleu de Chanel کد 6412 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه شانل بلوئه دشانل Chanel Bleu de Chanel 100 میل
  • عطر مردانه شانل بلوئه دشانل Chanel Bleu de Chanel 150 میل
  • عطر مردانه شانل بلوئه دشانل Chanel Bleu de Chanel سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
7,790,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(23 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه شنل بلو دی شنل مردانه ادوتویلت Chanel Bleu de Chanel در سال 2010 تولید و با استقبال افراد زیادی مواجه شد.ادکلن بلو شنل بسیار خوشبو و با رایحه غالب گریپ فروت است که برای مصرف در طول روز پیشنهاد می شود .عطر شنل بلو دی شنل از گروه بویایی چوب های معطر ساخته شده و با یادداشت های غالب مرکبات، چوب و ادویه گرم و تند مناسب استفاده در اکثر روزهای سال بجز زمستان و روزهای خیلی سرد است و برای روزهای گرم تابستانی حسی سرشار از لطافت و شادابی را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد .
عطر شنل بلو دی شنل مردانه ادوتویلت در ابتدا با رایحه ی نعنا ، لیموترش ، گریپ فروت و فلفل صورتی آغاز می شود و در نت میانی می توانید رایحه های دانه جوز هندی ،یاس، زنجبیل را استشمام کرده و در انتها به رایحه ی بخور ، ویتور ، نعناع هندی، صندل سفید، گل لادن و سدر ختم می شود .
عطر  بلو دی شنل ادوتویلت در مجموعه Collections Bleu de Chanel است و ادکلن Chanel Bleu de Chanel رایحه ای مشابه نمونه ادوپرفیوم خود یعنی عطر و ادکلن مردانه شانل Bleu de Chanel دارد.

بلو-شنل.jpg
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه شنل بلو ادو تویلت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن شنل بلو دی شنل مردانه ادوتویلت Chanel Bleu de Chanel را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 - 150 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
رایحه اولیه
زنجبیل جوز هندی یاسمن
رایحه میانی
گریپ فروت لیمو نعناع فلفل صورتی
رایحه پایه
بخور دادن وتیور سدر چوب صندل پاتچولی لبدانوم مشک سفید
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-11-25

به نظر من یکی از بهترین عطرهای کل دوران عطر سازی هست. من عاشق عطر هستم و مطمئنا این جزو بهترین انتخاب های من هست.
واقعاً تک و منحصر به فرد هست.

1400-11-20

با اینکه سالها از ورود این عطر به بازار میگذره اما واقعاً بوی تک و استثنایی داره.
شاید اولش خیلی جذبش نشی اما به مرور عاشق این عطر میشید.
دقیقا عین ماشین بنز می مونه که اولش خیلی جذاب نیست اما وقتی یه مدت ازش استفاده کردی دیگه نمی تونی ماشین دیگه ای سوار بشی...

1397-05-03

درود قیمت های سایت 99 درصد بروز است اما تعدد کالاها چون زیاد است بهترین روش سفارش خود را ثبت کنید(نیاز به واریز نیست و گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید) همکاران بررسی و اعلام میکنند موفق باشید

1397-05-02

این ادو تویلت واقعا بوی شیک و زیبایی داره و بسیار جلب توجه میکنه. من تو مهمونی ازش استفاده کردم و اکثرا ازم پرسیدن چه ادکلنی زدم!!!!!! غلظت مناسبی داره و از پخش بو و ماندگاری خوبی برخورداره.

1397-04-19

سلام.وقتتون بخیر .ایاهمین قیمت 705000 برا ادوتویلت بلو دشنل که الان رو سایت هست معتبره یا تغییر کرده؟ ممنون.

1397-04-12

درود این موارد رو از دفتر مرکزی جویا بشید از انبار بپرسند . در کل محصولات دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد. موفق باشید

1397-04-12

سلام.وقتتون بخیر.ایا این ادکلن دارای لیبل وزارت بهداشته؟و اگه نیست چطور باید مطمئن شد که اورجیناله؟ چون تا جایی که میدونم اورجینالش خیلی کمه.

1396-11-02

هنوز بعداز گذشت کمتر از یک دهه از عرضۀ این عطر به بازار ، میشه گفت از بهترین عطرای خنک همه پسند و بخصوص مورد پسند خانمها هست که تا اینجا پیش رفتن که خیلی از بانوان از این ادکلن ، خودشون بیشتر استفاده میکنن تا همسرشون . عطری خنک با روایحی از : مرکبات تلخ - کمی ترش و شیرین - روایح چوبی - نعناع - روایح بخوری - کمی گُل و کمی تند و کمی تیز تشکیل شده که در دسته روایح چوبی معطر Woody Aromatic قرار داره . بویی خنک و تلخ و خیلی کم شیرین و کمی ترش مانند که بعداز مدتی آروم آروم تلختر و چوبیتر میشه و نعناع و زنجبیل - پوست گریپ فروت و لیمو - چوب سدر و فلفل شیرین از برجسته ترین بوهای اون ، مشخصتر میشن و در انتها بویی کاملاً خنک و تلخ و تیز بر جا می مونه که تا دو سه ساعت هم ادامه داره . از انواع کپی و مشابه سازیها که بگذریم در میان عطرهای اصیل بهترین رقیبِ این عطر مدل ادو پرفیوم خودشه و همینطور مدل آلور هوم اسپرت کلن از همین برند شنل و اما با بویی متفاوت ولی در یک فضای کمی مشابه میشه از عطر XJ 1861 Renaissance از برند زرجف نام برد که رایحه ای با کمی کیفیت بهتر و همینطور پرقدرت تر نام برد . بیشتر بخاطر اون دسته از عزیزانی گفتم که پخش و موندگاریه عطر بلو شنل براشون ضعیف بنظر میرسه و در پی تهیۀ عطری قویتر هستند . تا این زمان که من از چند مدل تولید بلو شنل در سالهای مختلف تست کردم فقط میتونم به صراحت بگم که قضیۀ ریفرموله در این عطر و همینطور ادو پرفیومش شایعه ای بیش نبوده که حتی در رایحه و قدرتشون هم تغییری مشاهده نکردم . بلو شنل ادو تویلت تست و نظر شخصی : رایحه : 9 از 10 - روایح ابتدایی . رایحه : 8 از 10 - روایح میانی . رایحه : 9 از 10 - روایح انتهایی . پخش بو : 7 از 10 - متوسط در حد یکی دو ساعت تا مسافت 1.5 الی 2 متری با 6 الی 8 پاف سمپل . البته تا نیم دقیقه هم رد بو برجا میگذاره در محیط بسته . ماندگاری : 7 از 10 - متوسط در حدود 5 الی 6 ساعت روی لباس و 2 الی 3 ساعت روی پوست نیمه چرب . ارزش خرید : 7 از 10 برای 150 میل . تست شده با سمپل اوریجینال 2 میل : 1201 - 2016/12 و نسخۀ اوریجینال 150 میل : 7005 - 2013/10 . موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم