برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه و زنانه مزون فرانسیس کردیجان باکارات رژ 540 Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 EDP for men women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه مزون فرانسیس کردیجان باکارات رژ 540 Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 EDP for men women کد 6386 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت مزون فرانسیس کاردجان باکارات رژ 540 Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 EDP 200 میل
  • عطر اسپرت مزون فرانسیس کاردجان باکارات رژ 540 Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 EDP 70 میل
  • عطر اسپرت مزون فرانسیس کاردجان باکارات رژ 540 Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 EDP سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
19,839,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(22 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه و زنانه مزون فرانسیس کردیجان باکارات رژ 540 ادو پرفیوم Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 EDP for men women در سال 2016 با رایحه ی ملایم و شیرین تولید و به بازار عرضه گردید . ادکلن باکارات رژ در ابتدا با رایحه ی یاس و زعفران آغاز می شود پس از گذشت زمانی اندک می توانید رایحه ی عنبر کهربایی را استشمام کنید و در انتها به رایحه ی صنوبر و سرو ختم می شود . ادکلن Baccarat Rouge 540 در حجم 70 میلی لیتر در بازار موجود بوده و برای مصرف در روزهای سرد سال انتخابی مناسب است . ادکلن باکارات رژ 540 عطری کاملا فرانسوی و مناسب برای زوج های جوانی است که به دنبال یک رایحه ی مشابه هستند

عطر Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 EDP دارای رایحه های زیر می باشد :

رایحه ی اولیه : یاس - زعفران

رایحه ی ثانویه : عنبر کهربایی

رایحه ی پایه : صنوبر - سرو

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت مزون فرانسیس کردیجان 540 Baccarat Rouge دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه و زنانه مزون فرانسیس کردیجان باکارات رژ 540 ادو پرفیوم Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 EDP for men women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
70 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه و شبانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-02-27

غول خفته اینجاست شاهکار به تمام معنا البته این مدل نه مدل اکستریت پرفیوم کرکجان Baccarat Rouge 540 اون مدل درسته که 70 میله اما ارزشش اندازه 200 میل هم مردانه هم زنانه عطری که با بو‌کردنش تا روزها هم خودت درگیرشی هم پوستت هم اطرافیانت عجیب خوش بوست و عجیب شبیه هیچ عطری نیست مرسی از کردکیجان که این عطرو خلق کرد این عطر اکسریت یعنی پرفیوم غنی و خالص بخرید اکر میتونید و لذتشو ببیرید اما راجبه خود عطر: این عطر همون لحظه اولش شما رو طلسم میکنه . ابتدا با بوی کمی تلخ بادام همراه با زعفرون که شوخ طبعه و شیطونه شروع میشه یه ترشی کوچولیی هم اون زیر میرا با نفس عمیق احساس میشه . تا لحظه ای که این متن رو مینویسم نتهای بعدیشو هنوز حس نکردم چون همین الان تست کردم و خواستم سریع بنویسم. بوی نجابت میده مردی که بسیار نجیب هست و معامله باهاش خیلی راحت چون هیچ ذره ای کلاهبرداری تو ذاتش نیست . مردی که برای فرزندش بهترین پدره. واقعا توصیه میکنم این عطر رو استفاده کنید . عالی به تمام معنا . بوش شبیه به هیچکدوم از عطرهام نیست . من عطرهای ضمخت و داد و فریادی رو بیشتر میپسندم ولی این عطر حرف نمیزنه داد نمیزنه سمفونی شوپن رو خیلی با صدای کم و نجیب نجوا میکنه . اصالت داره . به نظر من این عطر شبیه نخست وزیر شاه هویداست با یه پیپ به دهان و یه ارکیده تو جیبش با نجابت نشسته و هیاهوی بیرون رو تماشا میکنه.

لی لی سلطانی 1399-07-06

چه تعبیرهای شاعرانه زیبایی داشتید
مرحبا به این قریحه شما

محصولات مرتبط
15,008,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه میزن فرانسیس کاردجان گرند سویر ادپرفیوم Maison Francis Kurkdjian Grand Soir for women and men کد 10343 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم