برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا اسپرت ادو تویلت Prada Luna Rossa Sport EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا اسپرت ادو تویلت Prada Luna Rossa Sport EDT For Men کد 6326 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه پرادا لونا رزا اسپرت ائو دتویلت Prada Luna Rossa Sport Eau De Toilette 100 میل
نام تجاری:
4,344,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا اسپرت ادو تویلت Prada Luna Rossa Sport EDT For Men در سال 2015 تولید و به بازار عرضه شد . ادکلن لونا رزا اسپرت در حجم 50 میلی لیتر تولید شده است و طراحی بطری آن با دقت و زیبایی صورت گرفته است . برروی شیشه بطری در یک کادر قرمز رنگ نشان تجاری پرادا قرار گرفته است . در پایین قسمت فلزی و نقره ای رنگ شیشه نام اسپرت لونا رزا با خط مشکی به چشم می خورد . ادکلن Prada Luna Rossa Sport در نت ابتدایی خود با رایحه ی گرم زنجبیل و میوه ی درخت عر عر آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی اسطوخودوس می رسد و در انتها به رایحه ی دانه تونکا و وانیل ختم می شود .

عطر Prada Luna Rossa Sport Eau De Toilette رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : زنجبیل و میوه‌ی درخت عرعر

رایحه ی ثانویه : اسطوخودوس

رایحه ی پایه : دانه‌ی تونکا و وانیل

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه پرادا لونا رزا اسپرت ادو تویلت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه پرادا Luna Rossa Sport دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا اسپرت ادو تویلت Prada Luna Rossa Sport EDT For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
ملایم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-04-26

Prada Luna Rossa Sport -_- عطری خوشبو - نیمه خنک - کمی شیرین و کمی تلخ و از همه مهمتر ملایم و دلنشین تغییر نت زیاد محسوسی نداره اما در طی انتشار رایحه ، کلاً خوشبو و ملایمه و میتونه کاملاً چهار فصل باشه نکتۀ مهم : نسخۀ خنک شدۀ عطر دیور هوم EDT از برند Dior میتونه محسوب بشه با شباهت 80% و بدون مرکبات رایحه : 8 از 10 پخش بو : 7 از 10 ماندگاری : 7 از 10 ارزش خرید : 8 از 10 تست شده با سمپل اوریجینال 20_02_2015 50511 موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم