برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر مردانه جورجیو بورلی هیلز جورجیو Giorgio Beverly Hills Giorgio

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه جورجیو بورلی هیلز جورجیو Giorgio Beverly Hills Giorgio کد 6167 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه جورجیو بورلی هیلز جورجیو Giorgio Beverly Hills Giorgio 120 میل
نام تجاری:
2,188,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه جورجیو بورلی هیلز جورجیو Giorgio Beverly Hills Giorgio در سال 1984 با رایحه ی گرم و شیرین تولید و به بازار عرضه گردید . ادکلن جورجیو بورلی هیلز جورجیو در ابتدای هرم بویایی خود دارای رایحه های پرتقال ، نت های میوه ای و ترنج می باشد در نت میانی به رایحه ی میخک صدپر ، چوب صندل و نعناع هندی می رسد و در انتها به رایحه ی لوبیا تونکا ، مشک و بنزوئین ختم میشود . ادکلن Giorgio Beverly Hills Giorgio برای مصرف در روزهای سرد زمستانی انتخابی مناسب بوده و در حجم 120 میلی لیتر در بازار موجود است.

عطر Giorgio Beverly Hills Giorgio رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : آلدهید - پرتقال - نت های میوه ای - ترنج

رایحه ی ثانویه : میخک صد پر - چوب صندل - نعناع هندی - دارچین - ریشه زنبق - سرو - رز

رایحه ی پایه : لوبیا تونکا - آمبراروم - عسل - مشک - بنزوئین - گلسنگ

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جورجیو بورلی هیلز جورجیو Giorgio Beverly Hills Giorgio دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه جورجیو بورلی هیلز جورجیو Giorgio Beverly Hills Giorgio را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم ، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
120 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-29

سلام این عطر تازه به دستم رسیده ، وقتی برای اولین بار روی پوستم اسپریش کردم توقع غلظت بیشتری رو داشتم و طبق اطلاعاتی که داشتم فکر میکردم بوی ترکیب نت های میوه ایش بیشتر از بقیه نت ها به مشامم برسه اما در لحظه اول اون بویی که مدنظر من بودش نبود البته با گذشت زمان این ترکیب رو خیلی خوب احساس کردم.

1396-09-11

من همیشه جورجیو را دوست دارم بی نظیر و جذابه . تمام نت هاش به خوبی احساس میشه و کاملا قوی هم هستش . تنها ویژگی ای که من رو به سمت خودش جذب کرده داشتن کیفیت و ماندگاری بسیار بالاشه . بوش در مهمانی ها به آدم حس اعتماد به نفس میده و نظر بیشتر افراد به سمت خودش جلب میکنه طوری که ازم میپرسن چه عطری زدم .به نسبت قیمتی که داره از کیفیت خوبی هم برخورداره. واقعا ارزش خریدن رو داره ممنونم از ارشاکو

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم