برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه آدس د ونوستاس ادوپرفیوم Aedes De Venustas EDP For women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آدس د ونوستاس ادوپرفیوم Aedes De Venustas EDP For women کد 5943 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه آدس د ونوستاس وومن Aedes De Venustas woman 100 میل
نام تجاری:
7,482,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آدس د ونوستاس ادوپرفیوم Aedes Venustas EDP For women در سال 2012 با رایحه ی خنک وتند و ترش تولید و به بازار عرضه گردید و همچنین لازم به ذکر است عطار عطر ادوپرفیوم آدس د ونوستاس برتراند دوشافو است. ادکلن Aedes De Venustas EDP مناسب فصول گرم یعنی تابستان و بهار است و نیز رایحه غالب آن مرکبات می باشد.
عطر Aedes De Venustas  EDP woman رایحه های روبرو را دارا می باشد: در نت اولیه ی خود دارای رایحه های خس خس - پیچ امین الدوله - فندق - سیب سبز - انگور قرمز - برگ گوجه فرنگی - ریواس می باشد که در ابتدا ترشی مرکبات همچون ریواس و سیب سبز استشمام می شود و سپس با به میان آمدن رایحه های شیرین و سپس روایح دودی حس شادابی و طراوت را به مصرف کننده ی خود القا می کند و برای بانوان با سلیقه و سخت پسند بهترین انتخاب است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  عطر زنانه آدس د ونوستاس ادوپرفیوم Aedes De Venustas EDP woman دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه آدس د ونوستاس ادوپرفیوم Aedes De Venustas EDP For women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم ، ترش، خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ریواس، سیب، برگ گوجه فرنگی
رایحه میانی
فلفل، فندق، شاهدونه
رایحه پایه
روایح دودی، خس خس
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-02-01

یه عطر جالب و خوشبو زنانه که شخصا خیلی خوشم اومد بوش ترشه. خیلی هم ترشه بوش ترکیب باکیفیت و شاداب گیاه ریواس و یه چیزی شبیه به آلبالوی تازه هست که کمی بوی گیاهی هم باهاش ترکیب شده ترش و آبدار و خوشمزه بوش خطیه و فرقی نمیکنه. فقط بعد از گذر مدتی یه مقدار جزئی شیرین میشه ولی در مجموع بوی ترش و شاداب و آبدار میوه با کمی رایحه سبز و گیاهی بویی هست که شما از اول تا آخر حس میکنین کیفیت رایحه اش خیلی بالاست و بوی طبیعی داره و اصلا شیمیایی و تند و تیز نیست ولی ترشی بوی اون ممکنه به مزاج هر کسی خوش نیاد شخصا چون بو و طعم ترش دوست دارم برام جذاب بود اما خانوم ها غالبا بوی شیرینُ میپسندن پس حتما تستش کنین قیمتش یه مقدار بالاست ولی اگه از بوش خوشتون بیاد کار خوبیه پخش و ماندگاریش هر دو خیلی خوبه

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم