برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن گرلن سانتال رویال زنانه و مردانه Guerlain Santal Royal

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن سانتال رویال زنانه و مردانه Guerlain Santal Royal کد 5404 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن گرلن سانتال رویال زنانه و مردانه Guerlain Santal Royal 125 میل
نام تجاری:
8,328,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه گرلن سانتال رویال ادوپرفیوم Guerlain Santal Royal EDP for men and women در سال 2014 با رایحه ی غالب ادویه های پرحرارت تولید و به بازار عرضه گردید . نت های غالب عطر گرلن سانتال رویالشامل عود، رز و نتهای چوبی است و عطر سانتال رویال دارای رایحه ای گرم می باشد که از نت های زنجبیل و کهربای موجود در ترکیباتش حاصل شده است . بهترین زمان استفاده از عطر گرلن سانتال رویال روزهای گرم و در مهمانی های شبانه و رسمی در شب های سرد زمستان می باشد . عطر سانتال رویال حس گرمی و شادابی را برای شما به ارمغان آورده و برای زوج هایی که دوست دارند از رایحه ای مشابه استفاده کنند انتخابی فوق العاده است 

عطر Guerlain Santal Royal رایحه های زیر را دارا میباشد :

  • رایحه ی اولیه : بهار نارنج - گل رز
  • رایحه ی ثانویه : زنجبیل - عود
  • رایحه ی پایه : چوب صندل - کهربا - چرم - مشک

عطر گرلن سانتال رویال از کالکشن LES ABSOLUS D'ORIENT است و همگروه عطر گرلن سانتال رویال کالکتر ادوپرفیوم است که هر دو رایحه ای مشابه با یکدیگر دارند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت گرلن  Royal دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه گرلن سانتال رویال ادوپرفیوم Guerlain Santal Royal EDP for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
بهار نارنج - گل رز
رایحه میانی
زنجبیل - عود
رایحه پایه
چوب صندل - کهربا - چرم - مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-04-06

با سلام ، عطر گرلن سانتال رویال
از اون رایحه های بی نظیر که توی زمستون جلوتر از خودت بمشام میرسه ، وای که واقعا عطری فوق العاده ست ، البته کسایی که بوی تند دوست ندارن اصلا سمتش نرن چون خاص و خیلی تند و بمرور آروم میگیره
بنظرم عطریه که ازش خوشت بیاد دست ازش نمیکشی و هرگز تکراری نمیشه ، توی معرفی این هطر از آسفالت یاد نشده که نمیدونم چرا
وقتی رایحه های بالانس شده عطر رو بصورت تفکیک شده حس میکنی یه ذره بوی آسفالت حس میشه که البته این خاصش میکنه و فوق العادست،که دوست داری در کنار رایحه های ادویه ایی تا بی نهایت بوش باهات باشه!
امید که کمکی کرده باشم به دوستانی که این عطرو میخوان بخرن...

محصولات مرتبط
5,237,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن لهوم آیدیل اکستریم (آیدل اکستریم) مردانه ادوپرفیوم Guerlain L'Homme Ideal Extreme کد 17243 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم