برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه بای کیلیان استریت هیون ادوپرفیوم By Kilian Straight to Heaven for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بای کیلیان استریت هیون ادوپرفیوم By Kilian Straight to Heaven for men کد 5285 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه بای کیلیان استریت هیون ادوپرفیوم By Kilian Straight to Heaven for men 50 میل
نام تجاری:
27,195,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه بای کیلیان استریت هیون By Kilian Straight to Heaven for men در سال 2007 با رایحه ی غالب چوبی که آن را منحصر به فرد کرده است برای استفاده در روز و هم در شب روانه ی بازار کرد . عطر استریت هیون در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی خشکبار و رام می باشد در نت میانی به رایحه ی دانه جوز هندی و نعناع هندی می رسد و در انتها به رایحه ی وانیل و کهربا ختم می شود . عطر By Kilian Straight to Heaven حس آرامش و شادابی را برای شما به ارمغان آورده و دیگران از بودن با شما لذت خواهند برد 

عطر By Kilian Straight to Heaven for men رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : خشکبار - یاسمن بزرگ گیا - رام 

رایحه ی ثانویه : دانه جوز هندی - نعناع هندی - سدر

رایحه ی پایه : وانیل - کهربا - مشک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه بای کیلیان استریت هیون By Kilian Straight to Heaven for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر مردانه بای کیلیان استریت هیون By Kilian Straight to Heaven for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند ، گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه و شبانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-26

Kilian Perfume / Straight to Heaven گروه بویایی: Woody Oriental رایحه: گرم تند و شیرین ماندگاری و پخش بو: متوسط نت آغازی: شروع عطر با رایحه خنک دارویی-الکلی تلخ و تیز از آکوردها گیاهی هست فضای تمام عطر حالت خاکی،الکلی و دودی از پتچولی و رم هست این فضا رفته رفته با اضافه شدن آکوردها مشک بو و کهربایی خواهد بود به طوری که عطر شروع به گرم کردن میکنه. پخش بو در این مرحله انفجاری از رایحه چوبی،لجنی،کثیف،سنگین و تخمیر شده است از rum که فضای سنگینی،مشروبی و سکسی به عطر میده رایحه غالب این مرحله گرم،تند و تلخ هست. نت میانی: حضور کهربایی بیشتر درک میشه و گرمای کار زیاد میکنه. بوی وانیلی و شیرینی میوه های خشک شده که در نت آغازی کمتر اجازه هنر نمایی داشتن بیشتر درک میشن بخاطر گرما و شیرینی حضور تندی رو کمتر در این مرحله درک میشه. نت پایانی: عطر حالت گرم و شیرین کم میشه و کار ادویه ای تر میشه. فضای عطر دیگه اون رطوبت و شادابی قبل نداره فضای عطر سنگین و یکنواخت میشه. فضای عطر بیشتر به سمت گرم،ادویه ای و پودری حرکت میکنه. رایحه عطر سنگین تر و فضای مرموز و تاریکی ایجاد میکنه برخلاف چیزی که در نت های قبل مشاهده کردم. از نکات خوب عطر که نظرم جلب کرد اتمسفر عطر بود.تعادل خوبی از گرما و استشمام چند لایه از آکوردها بود اگرچه آکوردهای ادویه ای،هنرنمایی رایحه تلخ و شیرین عطر رو کم رنگ کرده بود.نکته دوم حضور شیرینی ملایم در تمام عمر عطر. پس از ساعت ها سپری شدن از پخش بوی عطر از گرما و حالت ادویه ای عطر کم میشه و در اواخر عمر عطر حالتی شیرین،پودری و کمی گرما داشت. نکته سومی که برام مهم بود حالت افت و خیز آکوردها،پرتلاطم و فرصت طلبی روایح مختلف عطر بود که لحظه ای از تلاش دست نمی کشیدن و از فرصتی برای غالب شدن استفاده میکردن چیزی که در عطر های Woody Oriental دوست دارم. نکات منفی Straight to Heaven از نظر من رایحه سنگین،عجیب،یکنواخت و خشک که عطر رو بدون نشاط و دپرس کننده نشون میده به طوری که ممکنه بعد از چند بار استفاده از عطر خسته بشین Kilian / Straight to Heaven با آکوردهای اصلی چوبی،پتچولی،ادویه ای و شیرین عطر مناسبی برای مجالس و میهمانی های رسمی و قرارهای دو نفره شما خواهد بود. Sillage: 3/5 Longevity: 3/5 Scent: 3.75/5 Overall: 3.75/5

محصولات مرتبط
30,820,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بای کیلیان گود گرل گان بد او فرش ادوپرفیوم By Kilian Good Girl Gone Bad Eau Fraîche EDP for women کد 17363 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
32,635,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان بامبو هارمونی ادوپرفیوم By Kilian Bamboo Harmony EDP for men and women کد 9393 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
27,195,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان اسموک فور دسول ادوپرفیوم By Kilian Smoke for the Soul EDP for men and women کد 5279 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
27,195,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان مون لایت این هیون ادوپرفیوم By Kilian Moonlight in Heaven EDP for men and women کد 9379 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
63,455,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان لاو د وای یو تست ادوپرفیوم By Kilian Love the way you Taste EDP for women men کد 17650 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم