برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه امپر اوربان ادوپرفیوم Emper Urban EDP Woman

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر اوربان ادوپرفیوم Emper Urban EDP Woman کد 4625 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه امپر اوربان | Emper Urban Woman 100 میل
نام تجاری:
747,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه امپر اوربان ادوپرفیوم Emper Urban EDP For Woman با ترکیبی استثنایی از رایحه ی ترنج، ریشه ی زنبق زرد و گل یاس تشکیل شده است، که محصولی هوس انگیز، لطیف و نشاط آور محسوب می شود. این عطر که نت های آن دارای هارمونی خاص و دلنشینی هستند و دارای رایحه شیرین و ملایم است برای مصرف در روزها و شب ها در تمام فصول سال پیشنهاد می شود. از مشخصه های این محصول بسته بندی و کیف صورتی رنگ و کوچک آن است که نظر هر بانوی جوانی را جلب خود می کند.
بهتر است بدانیم که هر عطر از سه رایحه تشکیل شده که این رایحه ها در طول مدت ماندگاری و وزن مولکولی شان با یکدیگر فرق دارند. رایحه اولیه، رایحه میانی ، رایحه پایانی سه جز تشکیل دهنده هر عطری می باشند که رایحه اولیه همان بوی اولیه ای است که در اولین اسپری هر عطر به مشام می رسد و فرارترین رایحه یک عطر است، ولی با این حال تاثیر به سزایی در انتخاب یک عطر توسط فرد دارد، راحیه میانی مدتی بعد از رایحه اولیه به مشام می رسد که به نسبت رایحه اولیه از ماندگاری بیشتری برخوردار است و اغلب عصاره ی یک گل را در بر می گیرد و در نهایت رایحه پایانی که ماندگارترین رایحه یک عطر می باشد و همان بویی است که ساعت ها بعد از استفاده یک عطر با شما همراه می شود، پس بهتر است در هنگام خرید یک عطر آن را در 3 مرحله تست کنیم، اگر ازهر 3 رایحه و به خصوص از رایحه پایانی آن خوشمان آمد، آن عطر را خریداری کنیم.
عطر زنانه امپر اوربان Emper Urban از رایحه های زیر تشکیل شده است:
رایحه اولیه : ترنج – مویز
رایحه میانی : گل رز – چوب صندل – ریشه زنبق زرد
رایحه پایه : مشک – توت سیاه
رایحه غالب عطر زنانه Urban Emper چوب و غلظت آن ادوپرفیوم میباشد و از نظر بویایی مشابه عطر و ادکلن زنانه کلوین کلاین euphoria است.
در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی عطر زنانه امپر اوربان را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه Emper Urban دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه امپر اوربان ادوپرفیوم Emper Urban EDP For Woman را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ترنج – مویز
رایحه میانی
گل رز – چوب صندل – ریشه زنبق زرد
رایحه پایه
مشک – توت سیاه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-08-29

بسته بندی فوق العاده شیک ، عطر ملایم و ماندگاری و پخش بوی مناسب .خیلی خوب بود

محصولات مرتبط
عطر زنانه امپر ویواریا ونیتی ادو پرفیوم emper Vivarea Vanity for women edp عطر زنانه امپر ویواریا ونیتی ادو پرفیوم emper Vivarea Vanity for women edp
پیشنهاد ویژه محدود
1,299,000 تومان 1,399,000 تومان
%7 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر ویواریا ونیتی ادو پرفیوم Emper Vivarea Vanity EDP for women کد 7374 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم