برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه جسیکا سیمپسون فنسی لاو ادو پرفیوم Jessica Simpson Fancy Love EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه جسیکا سیمپسون فنسی لاو ادو پرفیوم Jessica Simpson Fancy Love EDP for women کد 3972 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه جسیکا سیمسون فنسی لاو Jessica Simpson Fancy Love for women 100 میل
نام تجاری:
2,675,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامتی فیزیکی
(17 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه جسیکا سیمپسون فنسی لاو ادو پرفیوم Jessica Simpson Fancy Love EDP for women عطر قوی و جذاب در شیشه کوچک سفید شیری با درپوش طلایی ، به همان شکل قدیمی آن در اندازه های 50 و 100 میل در اوت 2009 به بازار عرضه گردید . رایحه ی اولیه فنسی لاو شما را با بوی ترنج و شکوفه هلو اغوا می کند . رایحه میانی با ترکیبی از گل های نیلوفر آبی ، یاس ، یاسمن و رز ترکی فرد را از خود بی خود کرده و در نهایت در رایحه ی پایه مجموعه ای از تن مشک ، عنبر ، چوب بلند و نعناع هندی حس می شود. بوی غالب و اصلی عطر فنسی لاو گل می باشد و بسیار رمانتیک است .

عطر زنانه Jessica Simpson Fancy Love for women رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه اولیه : ترنج – شکوفه هلو – ماء الشعیر

رایحه میانی : گل یاسمن – نیلوفر آبی – گل یاس – بوته یاسمن

رایحه پایه : مشک – چوب – نعناع - عنبر

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه جسیکا Fancy Love دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه جسیکا سیمسون فنسی لاو Jessica Simpson Fancy Love for women را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم ، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل بهار و پاییز
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-29

بوی خوبی داره اما من فکر میکردم گل یاس رایحه اصلی باشه اما وقتی رسید به دستم رایحه گل یاس به مشامم خورد اما به عنوان رایحه اصلی نمیشه گفت . پخش بوی مناسبی داره اما گویا انتظار من بیشتر بود چون اون چیزی که مد نظرم بود رو برام فراهم نکرد.

1396-09-12

سلااااام من از طرح در و بطریش خیلی خوشم اومد . رایحه میانی ش که ترکیب رایحه گل هاست خیلی انرژی بخشه و نسبت به بقیه رایجه ها قوی تر است. با اینکه با اولین اسپری رایحه هاش رو خیلی خوب نمیشه تشخیص داد اما پس از مدتی و با گذشت زمان تک تک رایحه ها خوب به مشام میرسه و خیلی لذت بخشه. طعم شیرینش نه زیاد و زننده است مه خیلی کم ، به اندازه و ملایمه دقیقا همون چیزی که من می خواستم. بخاطر کیفیت و ماندگاری خوبی که داره مناسب مهمونی ها و قرار های مهمه چون نظر همه رو به خودش جلب میکنه .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم