برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن گرلن لهوم آیدیل مردانه ادو تویلت Guerlain L Homme Ideal

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن لهوم آیدیل مردانه ادو تویلت Guerlain L Homme Ideal کد 3951 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن گرلن لهوم آیدیل مردانه ادو تویلت Guerlain L Homme Ideal 100 میل
  • عطر و ادکلن گرلن لهوم آیدیل مردانه ادو تویلت Guerlain L Homme Ideal سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
4,778,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(14 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن گرلن لهوم آیدیل مردانه ادو تویلت Guerlain L Homme Ideal از گروه بویایی چوبی معطر است که در سال 2014 به بازار عرضه شد. عطر گرلن لهوم آیدیل مردانه ادو تویلت مخصوص آقایانی جذاب و شیک پوش و با سلیقه طراحی شده است ، که با رایحه ای از مرکبات آبدار و خوشمزه ، رزماری و شکوفه ی پرتقال آغاز شده و در نت میانی به گرمی بادام و لوبیا تونکا می رسد و در نهایت به بیسی چوبی ، چرمی ، خس خس و سدر خاتمه می یابد.نتهای غالب در عطر گرلن لهوم آیدیل مردانه ادو تویلت شامل ترکیبی از بادام، مرکبات و نت های معطر است که رایحه ای گرم مناسب استفاده روزهای سرد سال دارد.

ادکلن مردانه گرلن لهوم آیدیل رایحه های زیر را دارا میباشد :

  • رایحه اولیه : مرکبات – شکوفه پرتقال – رزماری
  • رایحه میانی : بادام – لوبیا تونکا
  • رایحه پایه : چرم – خس خس - سدر

عطر گرلن لهوم آیدیل مردانه از کالکشن L’Homme Ideal است و همگروه با عطر گرلن لهوم (ال هوم) آیدل مردانه ادوپرفیوم است که رایحه ای مشابه با یکدیگر نیز دارند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه گرلین L Homme Ideal دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن گرلن لهوم آیدیل مردانه ادو تویلت Guerlain L Homme Ideal را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
مرکبات – شکوفه پرتقال – رزماری
رایحه میانی
بادام – لوبیا تونکا
رایحه پایه
چرم – خس خس - سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-05-03

درود خیرشباهتی ندارند تیری موگلر هاوانا رایحه غالبش عسل و تنباکو هست اما گرلن آیدل هوم بادام و دانه تونکا و چرم .رایحه ها متفاوت هستند .ماندگاریش بالاس پخش بوش متوسط - موجودی رو هم باید ثبت سفارش کنید بخش فروش رسیدگی میکند موفق باشید

1397-04-30

با سلام و احترام. لطفا راهنمایی بفرمائید آیا گرلن هوم ایدیل از لحاظ رایحه شبیه به پیور هاوانا از موگلر هست؟ چون هاوانا را دارم و نمی خواهم عطر تکراری خریداری کنم. لطفا هوم ایدیل را از لحاظ پخش و ماندگاری نیز بررسی بفرمایید. آیا ۱۵۰ میل این عطر را موجود دارید لطفا قیمت آن را هم بفرمایید. بسیار سپاسگزارم.

محصولات مرتبط
عطر و ادکلن گرلن لهوم لئو (لو) بویسی مردانه Guerlain L Homme L Eau Boisee عطر و ادکلن گرلن لهوم لئو (لو) بویسی مردانه Guerlain L Homme L Eau Boisee
پیشنهاد ویژه محدود
3,530,000 تومان 4,030,000 تومان
%12 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن لهوم لئو (لو) بویسی مردانه Guerlain L Homme L Eau Boisee کد 3941 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم