برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن گرلن لهوم لئو (لو) بویسی مردانه Guerlain L Homme L Eau Boisee

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن لهوم لئو (لو) بویسی مردانه Guerlain L Homme L Eau Boisee کد 3941 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن گرلن لهوم لئو (لو) بویسی مردانه Guerlain L Homme L Eau Boisee 80 میل
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
4,030,000 تومان
%12 تخفیف
3,530,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن گرلن لهوم لئو (لو) بویسی مردانه Guerlain L Homme L Eau Boisee از گروه بویایی چوبی چایپر در سال 2012 توسط شخصی به نام تری واسر ساخته شد . عطر گرلن لهوم لئو بویسی مردانه برای مصرف کننده ی خود نشاط و طراوت را به ارمغان می آوردو با ماندگاری بالایی که دارد مورد توجه ورزشگاران قرار گرفته است . رایحه های موجود در گرلن لهوم لو بویسی عرق نیشکر ، نت های چوبی و علف می باشد. نت های غالب در ادکلن گرلن لهوم لئو بویسی شامل نت های چوبی، یادداشت های سبز و آروماتیک است که با رایحه ای خنک مناسب روزهای گرم سال است.

ادکلن مردانه گرلن لهوم لئو بویسی رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ها : خس خس ، علف ، لیمو ترش ، نعناع ، نت های چوبی ، گل شمعدانی ، عرق نیشکر ، مشک

عطر از مجموعه کالکشن GUERLAIN MEN است و رایحه مشابه با هم گروه خود عطر گرلن هوم لئو مردانه Guerlain Homme L Eau دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه گرلن ال هوم لئو بویز Guerlain L Homme L Eau Boisee for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن گرلن لهوم لئو (لو) بویسی مردانه Guerlain L Homme L Eau Boisee را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-07-28

بویی فوق العاده خنک ، تند و ترش داره و انگار یک نویسنده و یا استاد دانشگاه رو به تصویر میکشه که داخل برج عاجش نشسته و ابدا علاقه ای به چیزی ورای امور زیبایی شناختی و فلسفی علم خودش نداره و حاضر نیست هرگز وارد حوزه ی عمومی و سیاست و اجتماع بشه! یک استاد لیبرال محافظه کار فرانسوی که کاملا علایق اشرافی فردی را در خودش نهادینه کرده و حاضر نیست ذره ای از وقتشو صرف دیگران بکنه! برعکس روایح ترش و خنک که کاملا حس صمیمیت و دوستی را تقویت و برملا می کنند این ادکلن تمایل شدید داره تا از خودمداری و فردگرایی دفاع کنه !

1396-07-20

شروع کار بسیار خوشبو ، گیاهی و ترش و آبدار هست بعد از چند دقیقه یکم نت چوبی هم بهش اضافه میشه وهمین طور ادامه پیدا میکنه تا این که به اواخر عمرش نزدیک بشه بعد از این یکم عطر شیرین میشه ولی خیلی خیلی ضعیفه و این برای من خوبه چون بعضی عطرا هستند که من دوست دارم فقط ترش باشند و بتونم باهاش تو روزای خیلی گرم تابستون دوام بیارم . این عطر کمک زیادی میتونه بهم بکنه این عطر گرلن شباهت بی چون و چرایی به تق هرمس داره منتها انگار یه تق هرمس دارید که فلفل و چوب سدر توش نیست . پس یه عطر جوان پسند و رزانه خیلی باحال خواهید داشت

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم