برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه آنایکه آنا Annayake Anna EDP For women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آنایکه آنا Annayake Anna EDP For women کد 3633 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه آنایکه آنا Annayake Anna EDP For women 100 میل
نام تجاری:
7,117,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آنایکه آنا Annayake Anna EDP For women با رایحه ای خنک بسیار فریبنده برای مصرف در طول روزهای گرم و بلند تابستانی انتخابی منحصر به فرد می باشد. رایحه ی زنانه آنا بسیار دلپذیر و دوست داشتنی بوده و حسی سرشار از آرامش و نشاط با خود به همراه دارد.عطر آنا آنایکه حس خنکی را در روزهای گرم تابستان برای شما به ارمغان می آورد.فروشگاه اینترنتی ارشاکو خرید عطر زنانه آنا آنایکه را به بانوان خوش سلیقه و علاقمند به رایحه های خنک پیشنهاد میدهد.
عطر زنانه Annayake رایحه های زیر را دارا میباشد :
رایحه اولیه: مویز سیاه - ماندارین
رایحه میانی: گل رز،گشنیز ،گل مریم، گل یاس
رایحه پایه: کهربا ، نعناع هندی
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن  زنانه آنایکه Anna دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه آنایکه آنا Annayake Anna EDP For women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
مویز سیاه - ماندارین
رایحه میانی
گل رز،گشنیز ،گل مریم، گل یاس
رایحه پایه
کهربا ، نعناع هندی
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-13

زمانی که به دستم رسید میتونم بگم طرح و رنگ بطریش خیلی منو جذب خودش نکرد . وقتی اولین اسپری رو زدم متوجه شدم رایحه شیرینش کمتر از اندازه ای هستش که فکرشو می کردم اما در کل بوی خوبی داره .

1396-08-25

سلام . من خیلی خوشحالم که این عطر رو از ارشاکو حریدم . یکی از معدود عطرهاییه که از داشتنش لذت میبرم.رایحه اش شیرین هست اما به اون اندازه ای نیست که زننده باشه در واقع یه بوی ملایم و آرامش بخشی داره و هر چقدر هم که روی پوست میمونه این ملایمت رو از دست نمیده . طبق توضیحاتی که در موردش داده به خاطر خنک بودنش بیشتر برای فصل تابستان مناسبه . از بین رایحه هاش من بوی گل رز رو بیشتر حس کردم و این بوی مورد علاقمه.در کل می تونم بگم یه عطر با کیفیت و ماندگاری عالیییی ، شیک و زیباست.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم