برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه ویکتور اند رلف فلاور بمب رز اکسپلوژن Viktor&Rolf Flowerbomb Rose Explosion

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه ویکتور اند رلف فلاور بمب رز اکسپلوژن Viktor&Rolf Flowerbomb Rose Explosion کد 3321 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه ویکتور اند رلف فلاور بمب رز اکسپلوژن Viktor&Rolf Flowerbomb Rose Explosion 100 میل
نام تجاری:
10,879,000 تومان
دارای گارانتی اصالت کالا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه ویکتور اند رلف فلاور بمب رز اکسپلوژن Viktor&Rolf Flowerbomb Rose Explosion محصولی شرقی ، گلی ، گرم و شیرینی است که در سال 2014 توسط کمپانی دانمارکی ویکتور اند رلف روانه ی بازار شد . در وسط بیابان یک هاله ی طلایی از پشت تپه های شنی بالا می آید . بزرگ و گرد به همراه رزهای طلایی که رایحه ی هوس انگیزی را خلق می کنند . عطر زنانه ویکتور اند رلف فلاور بمب رز اکسپلوژن همان بمب و انفجاری از گل رز است . ترکیب آن رایحه ای خالص ، ناب و انفجاری از شادی حاصل از چیزهای لوکس ، تازه ، لطیف و شیرین می باشد . رایحه ی رز ترکی و گرمای دوست داشتنی آن که با آکوردهای چوبی و رز مراکشی پیوند می خورد عطر خوشی را به عطر زنانه ویکتور اند رلف فلاور بمب رز اکسپلوژن هدیه می کنند . همچنین رایحه ی تند فلفل صورتی و ترکیب آن با زیتون و عود این محصول را به راستی به اثری شگفت انگیز و طلایی تبدیل کرده است . رایحه ی غالب عود در کنار عطر خوش گل رز و زعفران هارمونی دلچسبی را به آن بخشیده . عطر زنانه ویکتور اند رلف فلاور بمب رز اکسپلوژن دارای ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی  همچنین همانطور که از نامش پیداست دارای رایحه ی غالبی از رز می باشد .

عطر زنانه Viktor&Rolf Flowerbomb Rose Explosion رایحه های زیر را دارا میباشد:

رایحه اولیه : ترنج – ماندارین – زعفران – فلفل صورتی

رایحه میانی : رز ترکی – رز مراکشی – گل یاس – زیتون سیاه

رایحه پایه : نعناع هندی – عنبر – عود – وانیل

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ویکتور اند رلف فلاور بمب رز اکسپلوژن Viktor&Rolf Flowerbomb Rose Explosion  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه ویکتور اند رلف فلاور بمب رز اکسپلوژن Viktor&Rolf Flowerbomb Rose Explosion را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا ازخرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-16

این عطر ادکلن بی شک, پنج ستارست.

1396-11-14

این ادکلن بسیار با ابهت و گیراست, قوی و ماندگاره, خاص مجالس شاهانست. تقریبا چهارساله ازش استفاده میکنم و هیچوقت هم برام تکراری نشده اما هر جایی هم ازش نمیزنم چون خیلی باشکوه و با ارزشه. بوی گلهای محمدی زرشکی رنگ رو میده که رایحه بسیار مطلوب عود به همراه بکارگیری خلاقانه زعفران اون رو به یک بمب مسحور کننده تبدیل کرده. نقش فلفل اینه که رایحه عطر رو قوی تر کرده. اصلا از دسته بوهای زیارتی و نذری نیست. در کل بسیار سلطنتیه.

محصولات مرتبط
10,184,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب اکستریم ادوپرفیوم Viktor And Rolf Flowerbomb Extreme EDP for women کد 2393 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم