برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه امپر ساگا ادوتویلت Emper Saga EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه امپر ساگا ادوتویلت Emper Saga EDT For Men کد 3082 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه امپر ساگا Emper Saga for men 100 میل
نام تجاری:
845,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه امپر ساگا ادوتویلت Emper Saga EDT for men دارای رایحه ی خنک و تندی است که از این رو می تواند انتخاب عالی برای فصول گرم سال باشد. عطر ساگا امپر دارای رایحه ی غالبی از نت های دریایی و گلی ، فلفل صورتی و ترنج است. عطر ساگا امپر در فصل گرما به مصرف کننده ی خود طراوت و تازگی به ارمغان می آورد.
ادکلن مردانه Emper saga pour homme با ترکیب نت های ترنج ، فلفل صورتی و لیمو در نت اولیه ، سنبل ، عصاره گل های معطر و عصاره گیاهان دریایی در نت میانی و مشک در نت پایانی رایحه ای آرامش بخش و دلچسب را بوجود آورده است .
اغلب عطر افراد در برگیرنده زوایای مخفی شخصیتی آنهاست، از این روست که توصیه می شود در انتخاب عطر بهترین راه ممکن همان اکتفا به ذائقه و سلیقه شخصی خودتان است، چرا که تنها انتخاب عطری که دلخواه شماست می تواند در طول روز با استشمام بوی اش حس خوبی را به شما ببخشد.
ادکلن مردانه پور هوم ساگا بعد از عطر زنانه خود به بازار ارائه شد که با رایحه ی سنگین خود دل مردان باهوش و با اعتماد به نفس و البته کمی عصبی را برباید و جز بهترین ادکلن ها در نوع خود به شمار می رود. رایحه غالب عطر امپر ساگا مشک و نیز غلظت آن ادوتویلت می باشد.
ادکلن Saga Emper به مردان پرمشغله امروزی که وقت سرخاراندن ندارند، چه برسد به تفریحات کوچک، توصیه می شود، چرا که استشمام یک بوی خوب می تواند چند ثانیه هم طول نکشد ولی آرامش خاطری را که اغلب اوقات افراد پر مشغله خواهان آن هستند به فرد ببخشد.
ادکلن مردانه Saga Emper رایحه های زیر را دارا میباشد:
رایحه اولیه : ترنج ، فلفل صورتی ، لیمو
رایحه میانی : نت های دریایی ، اسطوخودوس ، نت های گلی
رایحه پایه : مشک

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه امپر ساگا ادوتویلت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه Emper Saga دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن مردانه امپر ساگا ادوتویلت Emper Saga EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک ، تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
ترنج ، فلفل صورتی ، لیمو
رایحه میانی
نت های دریایی ، اسطوخودوس ، نت های گلی
رایحه پایه
مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم