برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه امپر پرزیدنت ادوتویلت Emper Presidente EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه امپر پرزیدنت ادوتویلت Emper Presidente EDT for men کد 3081 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه امپر پرزیدنت ادوتویلت Emper Presidente EDT for men 100 میل
نام تجاری:
744,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(20 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه امپر پرزیدنت ادوتویلت Presidente Emper EDT For Men با ترکیبی قوی و ماندگار همچنین رایحه ای دلپذیر و روح انگیز برای مصرف در میهمانی های شبانه و رسمی پیشنهاد می شود . محصول پرزیدنت امپر برای آقایان، با خلق و خوی خاص و منحصر به فرد طراحی شده است و به مصرف کننده ی خود جذابیتی خاص را اهدا می کند. عطر Presidente Emper دارای رایحه شیرین و تند و مناسب فصول سرد و رایحه غالب آن چوب معطر می باشد و نیز دارای غلظت ادوتویلت است.
ادکلن مردانه Presidente Emper رایحه های زیر را دارا می باشد:
رایحه اولیه : فلفل سیاه ، ترنج ، لیمو
رایحه میانی : جوز ، نعناع ، اسطوخودوس
رایحه پایه : خس خس ، سدر ، بنزوین ، مشک

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه امپر پرزیدنت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه Emper Presidente دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن مردانه امپر پرزیدنت ادوتویلت Presidente Emper EDT For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
فلفل سیاه ، ترنج ، لیمو
رایحه میانی
جوز ، نعناع ، اسطوخودوس
رایحه پایه
خس خس ، سدر ، بنزوین ، مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-07-09

با سلام این عطر وحشتناک بوی جذابی داره. یه مقدار بوی چرمی داره . بوی چای تلخ هم ازش استشمام میشه . بوی اسطوخوس در اون غالبه ولی معلوم نیست با چه چیزی ترکیب شده که اینقدر محسور کننده و جذابه . بزرگترین عیبش هم پخش بو و ماندگاریش هست که تقریبا جز خود شخص استفاده کننده فرد دیگری بوی اون رو حس نمیکنه . تقریبا هیچ پخش بویی نداره و ماندگاری در حدود یک ساعت هست که به نظرم این بو ۵ دقیقه هم مشامم رو نوازش کنه به قیمت پایینش می ارزه . اگه پخش خوب و ماندگاری زیادی داشت به نظرم این رایحه ارزش قیمت چند میلیونی تومانی رو قطعا داشت . توصیه می کنم این عطر رو ۵ یا ۶ اسپری روی دستمال کاغذی بزنید و دستمال رو در اتاقتون قرار بدید تا پی به لایه های مختلف رایحه های بی نظیر این عطر ببرید . به هیچ عنوان به لباس خودتون اسپری نکنید چون خودتون و اطرافینتون تقریبا بویی استشمام نخواهید کرد و دلتون رو میزنه . در اولین استفاده ممکنه خوشتون نیاد ولی فرصت دوباره و چند باره به عطر بدید تا متوجه این همه تعریف و تمجید شوید . باور نکردنیه یه عطر بدون شناسنامه با این قیمت پایین این رایحه دست نیافتنی و بی نظیر رو داشته باشه . فقط افرادی این عطر رو خریداری کنند که دنبال پخش بو و ماندگاری نیستند و میخوان رایحه ای متفاوت با همه عطرهایی که تا حالا استفاده کردن رو تجربه کنن و در یک جمله دنبال یه بوی خوش برای خودشون هستند . سپاس از ارشاکو

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم