برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه ایوروشه سو الیکسیر ادوپرفیوم Yves Rocher So Elixir EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ایوروشه سو الیکسیر ادوپرفیوم Yves Rocher So Elixir EDP for women کد 2614 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه ایوروشه سو الیکسیر Yves Rocher So Elixir for women 50 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه ایوروشه سو الیکسیر ادوپرفیوم Yves Rocher So Elixir EDP for women در سال 2009 توسط عطارانی با نام های Olivier Cresp و Marie Salamagne و Jacques Cavallier طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.
عطر زنانه ایوروشه سو الیکسیر رایحه ای گرم و تند دارد که سرشار از جذابیت ،خودباوری و لطافت است که حاصل ترکیب رایحه گل های مختلف و ادویه های متفاوت است.
رایحه غالب عطر سو الکسیر عطر تند نعنا هندی است که مناسب استفاده در ماه های سرد سال است و غلظت ادو پرفیوم دارد. 
عطر خوش ترنج ،گل رز ،گل یاس ،بخور ،نعنای هندی و لوبیای تونکا از دیگر نت های بویایی ائو پرفیوم زنانه سو الکسیر است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ایوروشه سو الیکسیر دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه انلاین ارشاکو عطر و ادکلن زنانه ایوروشه سو الیکسیر ادوپرفیوم Yves Rocher So Elixir EDP for women رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل های سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence EDP for women عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence EDP for women
پیشنهاد ویژه محدود
2,565,000 تومان 2,660,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence EDP for women کد 2584 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم