برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا ادو تویلت Prada Luna Rossa EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا ادو تویلت Prada Luna Rossa EDT For Men کد 2516 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه پرادا لونا رزا Luna Rossa 100 میل
نام تجاری:
5,755,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا ادو تویلت Prada Luna Rossa EDT For Men با قایق بادی همین نام معرفی شد. Luna Rossa به پیروزی قایق در کاپ 2000 آمریکا اشاره دارد. لونا رزا با توجه به نام خود که الهام گرفته شده از مسابقات بزرگ جهانی قایقرانی ست ، تداعی کننده طبیعت دریایی ، پرستیژ ، اشتیاق برای پیروزی و نوآوری می باشد. رایحه ی خنک و تند دارد که مناسب فصول گرم می باشد.ادکلن لونا بسیار جذاب و دوست داشتنی با طراحی Daniela (Roche) Andrier می باشد.
عطر لونا رزا رایحه های زیر را دارا می باشد
نت اولیه:نارنج، اسطوخدوس
نت میانی:نعنا، مریم گلی
نت پایه :مشک گل خطمی
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه پرادا لونا رزا Luna Rossa دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا ادو تویلت Prada Luna Rossa EDT For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید عطر و ادکلن مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
نارنج، اسطوخدوس
رایحه میانی
نعنا، مریم گلی
رایحه پایه
مشک گل خطمی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-05-27

درود در بخش جزئیات فنی و بررسی تخصصی تمام مواردی که فرمودید ذکر شده است. موفق باشید

1398-05-26

سلام لطفا نوع عطر گرمی و خنکی تلخی شیرینی ...ان رو قید کنید و توضیح بزارید چه بوهایی داره اول استفاده اواسط و اخر بوش چیه....

1396-10-20

بوی چوب خنک - تر و تازه شبیه چوب جنگلیه خیس که از آب خنک گرفته شده باشه . بیشترین روایح محسوس در این عطر : نارنج - آمبروکسان و نعناع هست ، اولش خیلی خنکه و بعد کمی ملایمتر میشه و شباهت نزدیکی به عطر هی وود از دسکوارد داره . در مقایسه با بلو شنل EDT کمی خنکتره ولی با تست همزمان معلوم شد لونا روسا رایحه ای با کیفیت بالاتر داره ، پخش بوی هر دو به یک اندازه و ماندگاری بلو شنل بیشتره ، در انتها کیفیت رایحۀ بلو شنل کمی بالاتره . بطور خلاصه Luna Rossa دقیقاً بوی چوب تازه و خیس داره و بلو شنل اولش مخلوط مرکبات خنک و ترش و کمی شیرین داره و بعد کم کم چوبی تلخ و خنک و تیز میشه . بین این دو تا عطر از نظر عطر بازهای قدیمی هر دو بسیار عالی و حرفه ای هستند و مقایسۀ اونها برای برتریه یکیشون امکان پذیر نیست حتی با در نظر گرفتن قیمت و تفاوت هزینه . Prada Luna Rossa for men تست و نظر شخصی : رایحه : 9 از 10 - Top Notes رایحه : 8 از 10 - Middle Notes رایحه : 8 از 10 - Base Notes پخش بو : 7 از 10 ماندگاری : 7 از 10 ارزش خرید : 9 از 10 برای 100 میل . تست شده با سمپل اوریجینال : 21982 - 2012/07/16 روز خوش . موفق و شاد باشید . در ضمن عکس اصلی اون جعبه است که پایینش رنگ مشکیه و خودش نقره ایه .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم