برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه دیور دون پور هوم ادوتویلت christian Dior Dune pour homme EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دیور دون پور هوم ادوتویلت christian Dior Dune pour homme EDT for men کد 2496 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه دیور دون پور هوم christian Dior Dune pour homme 100 میل
نام تجاری:
6,882,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه دیور دون پور هوم ادوتویلت christian Dior Dune pour homme EDT for men با عطر چوبی مناسب مردانی است که عاشق طبیعت هستند.

عطر دیور دون محصول سال 1997 بوده و نمادی از آرامش و قدم زدن در کنار سواحل به همراه شادی است.

عطر مردانه دیور دون پور هوم  با رایحه خنک و شیرین لطافت بخش روزهای گرم سال است و رایحه های زیر را دارد:

 رایحه اولیه: ریحان،مریم گلی،برگ انجیر،سالویا و پرک هندی
 رایحه میانی: انجیر پوست چرب،رز و اسپرک
 رایحه پایانی: چوب صندل،سدر،وانیل،حبوبات تونکا

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه دیور دون پور هوم دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه دیور دون پور هوم ادوتویلت christian Dior Dune pour homme EDT for men را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
ریحان،مریم گلی،برگ انجیر،سالویا و پرک هندی
رایحه میانی
انجیر پوست چرب،رز و اسپرک
رایحه پایه
چوب صندل،سدر،وانیل،حبوبات تونکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-12-07

یه عطر نسبتاً خوشبو که روایح ابتدایی اون خیلی خوشبوتر از بقیه نتهاست اما روایح میانی و انتهایی هم نسبتاً خوشبو و خوب هستن . روایح ابتدایی با عطر میوه و برگ انجیر - کمی روایح سبز و مقدار کمی روایح چوبی شروع میشه که بسیار خوشبو و منحصر بفرده و بویی میوه ای - سبز و چوبی - شیرین و کمی تلخ داره و کم کم تا نیم ساعت روایح میوه و برگ انجیر ضعیف میشه و روایح سبز - روایح گُلی و شیرینیه تونکا یا وانیل بهمراه روایح چوبی برجسته تر میشن و بویی تقریباً شبیه عطر داویدف گودلایف پدیدار میشه البته در حد یادآوری اما خوشبوتر از اون و سپس روایح سبز هم کمرنگتر میشن تا اینکه با مقداری روایح چوبی تلخ و کمی شیرین به نتهای پایانی نزدیک بشه که مقدار کمی هم روایح سبز و برگ انجیر اونو همراهی میکنن . اختصاصی برای بهار و تابستون و همچنین میتونه برای روزهای گرم پاییز و زمستون هم قابل استفاده باشه . بیشتر برای مصرف روزانه خوبه اما برای مجالس کوچک هم قابل استفاده است . دوستداران عطر داویدف گودلایف بدلیل کمیاب شدن و بسیار گرون شدنش میتونن از این عطر در حال حاضر بجای اون تهیه کنند البته مثل همیشه قبلاً تست بشه که مطمئن باشند مورد پسند هست . Diro Dune for Men - EDT دیور دان مردانه تست و نظر شخصی : رایحه : 10 از 10 - روایح ابتدایی (Top Notes) . رایحه : 7 از 10 - روایح میانی و انتهایی (Middle & Base Notes) . پخش بو : 6 از 10 - متوسط 1.5 الی 2 ساعت تا شعاع یک متری با 6 پاف نسخه اوریجینال . ماندگاری : 5 از 10 - کمتر از متوسط 2 الی 3 ساعت روی پوست نیمه چرب بطور نسبتاً محسوس و 5 الی 6 ساعت روی لباس و سپس دیگر هیچ . ارزش خرید : 5 از 10 برای 100 میل . با عطر فراری نوبل فیگ تست و مقایسه اش کردم که تا یک ساعت از اون جلوتر بود اما نوبل فیگ پس از این مدت با یه نیش گاز تا 3 - 4 ساعت با فاصله ازش جلو زد و دیگه دیور دان بهش نرسید که جلو بزنه چه از رایحه و چه از پخش و موندگاری .

محصولات مرتبط
16,499,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج (ساواژ- ساوج) پرفیوم ادوپرفیوم Christian Dior eau sauvage parfum EDP for men کد 2500 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم