برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه آرنو سورل شامن گلد ادوتویلت Arno Sorel Shaman Gold EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آرنو سورل شامن گلد ادوتویلت Arno Sorel Shaman Gold EDT For Men کد 2358 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آرنو سورل شامن گلد ادوتویلت Arno Sorel Shaman Gold EDT For Men دارای رایحه تند بوده، مناسب چهار فصل وازنوع ادو تویلت است وحجم  آن 100میلی لیتر میباشد.
عطر Arno Sorel Shaman Gold Eau De Toilette For Men قیمت منطقی و نه چندان بالایی دارد، به راحتی در کیف یا داشبورد خودروی شما جا می شود. وقتی این عطر را روی پوست و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، متوجه بوی اسطوخودوس، درمنه و نعناع خواهید شد. این ترکیب طبیعی و تند، شادی و هیجان را به شما هدیه می کند.
پس از مدتی، نت های میانی جای نت های آغازی را می گیرند. نت های میانی از ترکیب ریشه ی زنبق زرد، بهارنارنج و درخت سرو تشکیل شده اند. این ترکیب خوشبو، انرژی مثبت بسیار زیادی را در شما ایجاد خواهد کرد.
پس از مدتی طولانی، نت های انتهایی با وجود چوب صندل، وانیل و مشک، جایگزین نت های میانی می شوند. این نت ها علاوه بر بالا بردن اعتمادبه نفس شما، آرامش و تمرکز عمیقی را در شما ایجاد می کنند.
ادکلن  Shaman Gold رایحه های زیررا داراست:
رایحه اولیه : اسطوخودوس، درمنه و نعناع
رایحه میانی : ریشه زنبق زرد، بهار نارنج و سرو
رایحه پایانی: صندل، وانیل و مشک
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه آرنو سورل شامن گلد Arno Sorel Shaman Gold Eau De Toilette For Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه آرنو سورل شامن گلد ادوتویلت Arno Sorel Shaman Gold EDT For Men  رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا ازخرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
اسطوخودوس، درمنه و نعناع
رایحه میانی
ریشه زنبق زرد، بهار نارنج و سرو
رایحه پایه
صندل، وانیل و مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-07-30

کمی غلظتش زیاده .با اطلاعاتی که من از این ادوتویلت داشتم فکر میکردم با اولین اسپری نت میوه ای بیشتر از بقیه حس میشه ولی بنظرم بوی مرکبات بیشتر بود

1396-07-16

نسبت به کیفیتش قیمت مناسبی داره ، بوی خوبی داره و به عنوان استفاده روز مره ارزش خریدن داره . جعبه شیکی داره . من راضی ام از خریدش

1394-05-17

عطر مردانه آرنو سورل شامن گلد بسیار خوش بو است .بسته بندی خیلی شیک و با کلاسی را دارد. .حس ملایم و آرامی دارد. و قیمت این عطر مردانه هم بسیار مناسب است .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم