برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس (امواج اپوس 7) زنانه و مردانه Amouage Opus VII

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس (امواج اپوس 7) زنانه و مردانه Amouage Opus VII کد 2342 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس (امواج اپوس 7) زنانه و مردانه Amouage Opus VII 100 میل
  • عطر و ادکلن آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس (امواج اپوس 7) زنانه و مردانه Amouage Opus VII 100 میل - تستر
  • عطر و ادکلن آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس (امواج اپوس 7) زنانه و مردانه Amouage Opus VII سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
15,890,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس (امواج اپوس 7) زنانه و مردانه Amouage Opus VII یکی دیگر از محصولات مجموعه Library است که در سال 2013 برای استفاده مشترک بانوان و اقایان طراحی شد.رایحه تند و گرم عطر امواج اوپوس VII برای استفاده در فصل های سرد سال پیشنهاد می شود .
ادوپرفیوم اوپاس هفت دارای ترکیبات ادویه ای و شرقی با رایحه غالب ناگارموتا یا سیپریول ( نوعی علف ) است.رایحه غالب از ادویه تند و تازه، نت های چوب و ادویه گرم تشکیل شده است که رایحه ای گرم و تند ایجاد می کندو گزینه ای مناسب برای روزهای سرد سال است.
ادکلن امواج VII رایحه های فلفل صورتی، هل، شنبلیله ، جوز، عنبر، عود، نعناع هندی ، چرم، مشک ، ناگارموتا و چوب صندل سفید را دارد.
عطر مشترک اوپوس هفت توسط دو عطار سرشناس Alberto Morillas و Pierre Negrin از مبدا کشور عمان به بازار عطر و ادکلن معرفی شد.

عطر آمواج اپوس 7 از مجموعه Collections Discontinued است که در گروه عطر هایی مانند عطر و ادکلن آمواج (امواج) فیگمنت من مردانه Amouage Figment Man و عطر و ادکلن مردانه آمواج (آمواژ) سان شاین قرار دارد.

 عطر و ادکلن بویس 1920 سنتناریو Bois 1920 Centenario را رایحه مشابه با ادکلن امواج اوپوس 7 دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه و مردانه آمواج Opus VII دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس (امواج اپوس 7) زنانه و مردانه Amouage Opus VII را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-03-12

چند خط در مورد عطر The Library Collection Opus VII : پس از اولین اسپری بدلیل قدرت پخش بسیار زیادش هیچ بویِ دیگه ای از اطراف حس نمیشه حتی بوی غذا و میوه و همینطور عطرای دیگه ، بعد از گذشت چند دقیقه که عطر کمی آرومتر میشه یک بویِ تند و تلخ سبزیجات معطر و نیمه خشک و مقداری هم بوی قدیمی شبیه بوی عطاری ازش بمشام میرسه که تا حدودی منو یاد عطر پولو سبز از برند رالف لورن میاره ولی نه زیاد مشابه ، پولو سبز یا همون Polo for men کمی سبکتره و بوی سبزیجاتش مثل مخلوط سبزیجات تازست که با مقداری ادویه همراهه و بخاطر اینکه در مواد آرایشی ، بخصوص صابونهای گرانقیمت زیاد استفاده شده عطری آشناست ، اما Opus VII سنگینتر و خشن تره و روایح سبزیجات خشک ازش بمشام میرسه ، و کمی هم بوی سبزیجات و چوب نیمه سوخته میده ، عطر Opus VII طبع نیمه گرم و تند داره و بخاطر نوع EDP بودنش تغییر نتهاش بتدریج صورت میگیره اما هر چه میگذره گرمتر و چوبیتر میشه ولی همچنان روایح سبزیجات تند همراهشه و رایحۀ اصلی محسوب میشه ، عطریست شدیداً مورد علاقۀ افراد سیگاری و اکثراً آقایون ، چون خیلی راحت بوی سیگارو کمرنگ میکنه و همینطور بخاطر متابولیسم افراد سیگاری این نوع روایح براشون خوشاینده ، با این حال در بین چهار عطری که همزمان تست کردم اینو از همه بیشتر پسندیدم اما در حد همون Polo for men یا پولو سبز ، شاید بخاطر قدرت پخش و ماندگاری زیادش بیشتر محسوس بوده ، مثل یه اسب زیبا و رام نشده که در عین سرکشی ، با بالا و پایین پریدن زیبایی و جذابیت خودش رو به نمایش میگذاره ، بوی تند و تلخ و چهار فصلِ سبزیجات گرانقیمت و روایح چوبی . رایحه : 8 از 10 با اینکه بوی آشنایی داشت پخش بو : 10 از 10 ماندگاری : 10 از 10 گیرایی و جلوه : 9 از 10 ارزش خرید : 9 از 10 موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط
10,620,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) لایبرری کالکشن اوپوس 2 زنانه و مردانه امارتی Amouage The Library Collection Opus II کد 5236 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم