برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن پرفیومز د مارلی دارسی زنانه Parfums de Marly Darcy

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن پرفیومز د مارلی دارسی زنانه Parfums de Marly Darcy کد 2211 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن زنانه پرفیومز د مارلی دارسیParfums de Marly Darcy For Women 75 میل
نام تجاری:
11,750,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه پرفیومز د مارلی دارسی ادو تویلت Parfums de Marly Darcy EDT For Women با رایحه گل بسیار دلپذیر و مطبوع می باشد.عطرزنانه پرفیومز د مارلی جدیدترین محصول کمپانی د مارلی است که  در بطری بژ رنگی با گردنبندی مشکی قرار دارد. این عطر بسیار لوکس و مجلل بوده و به دلیل رایحه ی غالب نعناع هندی ، پرتقال و گل رز دارای شیرینی لطیف و به یاد ماندنی می باشد .غلظت عطر زنانه  Parfums de Marly Darcy ادوپرفیوم با قدرت ماندگاری بسیار بالا می باشد.
رایحه اولیه: پرتقال – لیمو – مرکبات
رایحه میانی: گل رز – گل یاس
رایحه پایه: نعناع هندی – نت های چونی – مشک – نت های شیرین

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن زنانه پرفیومز د مارلی Darcy دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه پرفیومز د مارلی دارسی ادو تویلت Parfums de Marly Darcy EDT For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
پرتقال ، لیمو ، مرکبات
رایحه میانی
گل رز ، گل یاس
رایحه پایه
نعناع هندی ، نت های چونی، مشک ، نت های شیرین
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-23

از نظر من بوي شيكي داره... كاملا نعناع هندي و مركباتي... يه كمي هم تم. مردونه داره و كلا زنانه هاي برند پرفيوم د مارلي 75. ميل هستندو سايز ديگه اي نداره اما از نظر جعبه. زنانه و مردانه همه يك اندازه هستند.

1394-06-23

بله ۷۵ میل هم داردعطر این کار شدیدا شیرین هست اما نه از نوع بد از نوع خوب. به عنوان یک کار زنانه قابل قبول هست. نمیدونم من که اولین بار بوش کردم بوی رز و کهربا ازش گرفتم احساس کردم شیرینیش بیشتر ناشی از کهربا باشه تا آبنبات ! جالب در اسانس هاش هم کهربا نیست ! بگذریم کار شیکی هست اما پخشش بالا نیست. شیشه این کار واقعا زیبا و سلطنتی هست. برخلاف اون چیزی که توی عکس نشون داده رنگ این عطر کمی زردتر و زیباتر هست.

1394-06-23

با وجود اینکه توی نت هاش آلبالو نداره نمی دونم چرا در لحظات اولیه من فقط ازش بوی آلبالو استشمام میکنم.بوی شیرین خوبی هم داره.

1394-06-23

اين عطر به طور كلي 120 ميل نداره و فقط 75 ميله... پيشنهاد مي كنم كه مديريت ميل عطر رو اصلاح كنند.چون ی جورایی میشه گفت بهتره.

1394-06-23

چرا نداره... من 75 میلی شو خریدم، تازه از تبریز گرفتم 632 تومن. اینجا قیمت 120 میلیشو دیدم خیلی ناراحت شدم.

1394-06-23

رو جعبه عکسی که گذاشتید زده 75میل.....مگه 75 هم داره؟؟؟؟بعید میدونما یعنی داره.

1394-05-27

با وجود اینکه توی نت هایش آلبالو ندارد نمی دونم چرا در لحظات اولیه من فقط ازش بوی آلبالو استشمام میکنم.بوی شیرین خوبی هم دارد.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم