برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه فراری اسنس مشک ادوپرفیوم Ferrari Essence Musk EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه فراری اسنس مشک ادوپرفیوم Ferrari Essence Musk EDP For Men کد 2160 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن مردانه فراری اسنس مشک Ferrari Essence Musk Eau De Parfum For Men  100 میل
نام تجاری:
3,809,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه فراری اسنس مشک ادوپرفیوم Ferrari Essence Musk EDP For Men درسال 2013 طراحی وروانه بازارشد و  دارای رایحه خنک میباشد و ازنوع ادو پرفیوم است .
ادکلن Ferrari Essence Musk رایحه های زیررا داراست:
رایحه اولیه : گریپ فروت، برگ ماندارین،نت‌های دریایی 
رایحه میانی: هندوانه، نعناع، جوز، اسطوخودوس  
رایحه انتهایی: مشک، خس خس، سدر، عنبر
ادکلن فراری اسنس مشک ساخت کشورایتالیا بوده و باماندگاری بالا و پخش بوی عالی ای که دارد یادر آور قدرت موتور های فراری است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن مردانه فراری Essence Musk دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه فراری اسنس مشک ادوپرفیوم Ferrari Essence Musk EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1395-04-03

ماندگاری حدود 4ساعت داره ولی پخش بوی خیلی کمی داره، کسی متوجه نمیسه شما عطر زدی، بوی خنک و خوبی داره.

1394-06-25

سلام پیشنهادمیکنم سیلور اسنس راهم بیارید.

1394-06-25

لطفا ferrari leather essenceدر مورد توضیح بدین ممنون میشم.

1394-06-25

درود نمیدونم پودری به حساب میاد یا نه اما به نظرم خیلی پودری نیست. بازخوردهای زیادی نداشتیم و بهتره تست کنید. بوی نسبتا فرش و خنکی داره پخش و ماندگاریش خوب است . لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-25

باسلام و تبریک اعیاد قربان وغدیر خدمت شما . احتراما میخواستم بدونم آیا این ادکلن زنانه هست.

1394-06-25

من اين ادكلن را كادو گرفتم ماندگاريش بين 4 تا 6ساعت هست كه از لحظه استفاده به مرور كم مي شه . رايحه اولش يه كم تو ذوق مي زنه اما رايحه مياني اش خيلي خوبه و رايحه پاياني هم خوبه .

1394-06-25

با سلام و احترام به مدیر عزیز، ممنون بابت جواب هاتون توی ادکلن های دیگه که پرسیدم، فقط یه سوالی، خیلی از این ادکلن خوشم اومده به خاطر محتویات رایحه اش که مشک داره، فقط قبل از خریدش میخواستم بپرسم که شما خودتون شخصا بازخورد خوب داشتید دیگه از این ادکلن؟ یعنی انشاءالله رایحه ی عامه پسندی داره؟ پودری و اینا باید باشه احتمالا، خلاصه اگه میشه یه توضیح کوچولو به ما بدید درباره رایحه اش؟ و اینکه پخش بوش خوب و قابل قبول هست؟ واقعا ممنون

1394-06-25

درود دوستانی که در مورد این موضوع اطلاع دقیقی دارند لطفا راهنمایی کنند. لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-25

پخش بوش توی فضای بسته زیاد هست؟ مثلا از پخش بوی دیزل تاتو و آکوا بولگاری راضی هستم، ولی پخش بوی ماسک کالکشن توی فضای بسته خوب نبود، میخواستم بپرسم که نکنه این فراری هم مثل ماسک کالکشن باشه؟ شما خودتون پخش بوی این فراری رو متوسط میدونید یا قوی؟ متوسط رو بالا یا متوسط رو به پایین؟ خیلی ممنون

1394-06-25

با تشکر از ارسال سریع عطر-در مورد این عطر: ماندگاری خوبی داره روی پوست 4-5 ساعت روی لباس 8-10 ساعت - از لحاظ پخش : خوب هست اما عالی نیست تا 1 الی 2 ساعت که بعد از اون به مرور کم میشه اما از لحاظ نوع رایحه :خاص نیست یه عطر خنک معمولی از لحاظ طراحی شیشه جالب بود مخصوصا اون تیکه کار چرم روی در کلاس خاصی به شیشه میده با اینکه انتظار بیشتری داشتم از نوع رایحه و پخش اما در کل از خرید این کار ناراضی نیستم اما در آینده تکرارش نخواهم کرد...برای یکبار داشتن جالب بود:-)

1394-06-25

به نظر من بوی بسیار عالی داره. بویی خنک که تلخی بسیار ملایم و دلپذیر پوست مرکبات رو به همراهش داره. تا حالا هیچکس رو من بالشخصه ندیدم که از بوی این عطر بدش بیاد که حتی بسیار خوششون هم اومده.اما امان از ماندگاری. این عطر رو من از --- خریدم و تقریبا 100 درصد مطمئنم که اصل هست. به خاطر کدهای زیر جعبه و خود عطر، درب سنگین فلزی ، حکاکی های کاملا تمیز و .... . متاسفانه ماندگاریش 1 ساعت بیشتر نیست و واقعا ناراحت کننده است چون کسی که بوی فوق العاده این عطر استشمام کرده باشه به شدت از ماندگاری پایین این عطر رنج می بره. البته بنده این عطر رو هم روی پوست و هم روی لباس و هم روی پوست چرب تست کردم و تقریبا یکی هستند. خلاصه: بوی فوق العاده خنک و دلپذیر و نشاط آور پخش بوی کم ماندگاری بسیار بد در حد 1 ساعت

1394-05-22

با سلام مجدد، پخش بویش توی فضای بسته زیاد هست؟ مثلا از پخش بوی دیزل تاتو و آکوا بولگاری راضی هستم، ولی پخش بوی ماسک کالکشن توی فضای بسته خوب نبود، میخواستم بپرسم که نکنه این فراری هم مثل ماسک کالکشن باشه؟ شما خودتون پخش بوی این فراری رو متوسط میدونید یا قوی؟ متوسط رو بالا یا متوسط رو به پایین؟ خیلی ممنون

1394-05-18

عطر مردانه فراری اسنس اورجینال و اصل است ابتدابوی تندی دارد که بعد از حدود یک ربع تندی آن بر طرف می شود و بوی خنکی داردکه اصلا آدم رو اذیت نمی کندولی پخش بوی کمی داردوماندگاری این عطر زیاد نیست.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم