برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه بنتلی ابسولوت ادوپرفیوم Bentley Absolute EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بنتلی ابسولوت ادوپرفیوم Bentley Absolute EDP For Men کد 2055 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن مردانه بنتلی ابسولوتBentley Absolute For  Men 100 ML 100 میل
نام تجاری:
1,935,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(15 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه بنتلی ابسولوت ادپرفیوم Bentley Absolute edp For Men با رایحه ملایم و تلخ و ماندگاری بسیار بالا می باشد. ادکلن مردانه بنتلی با برند معروف اتومبیل بنتلی و رایحه گرم مناسب شبهای سرد سال می باشد و و با عطر غالب کندر پخش بوی فوق العاده بنتلی ابسولوت را بسیار جذاب کرده است.
غلظت ادکلن بنتلی ابسولوت ادوپرفیوم می باشد و مورد انتخاب تمامی آقایان جذاب می باشد. Bentley Absolute با ترکیب برجسته چوب ها و ادویه جات مخصوص مردان رسمی پوش می باشد. این عطر در سال 2014 ورژن جدیدش را که در بطری مشکی رنگ می باشد به بازار عرضه کرد که در تصاویر هر دو نسخه آن را میبینید.
رایحه اولیه : فلفل صورتی-زنجبیل
رایحه میانی : چوب صندل-پاپیروس-کندر
رایحه پایانی :خزه-عود-سدر

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه بنتلی ابسولوت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن مردانه بنتلی  Absolute دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه بنتلی ابسولوت ادپرفیوم Bentley Absolute edp For Men رابا قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-03-22

درود بر شما
آیا این عطر شبیه عطر گوچی پورهوم هست؟؟؟؟

پاسخ فروشگاه:

درود
بله همینطور هست
موفق باشید

1397-03-25

عطر بسیار خوشبویی است با تغییر نتهای خیلی خوب و کیفیت بسیار عالی . ابتدا بویی تند - تلخ - چوبی گرم و ادویه ای دارد و کم کم چوبی ملایم و کمی ملس (تلخ - کمی شیرین و کمی ترش) میشود با روایح چوب و صمغ . پخش بوی متوسط و کمی بهتر و ماندگاری نسبتاً خوب اما نه در حد EDP ولی قابل قبول . از نظر من 9.5 از 10 امتیاز دارد .

1396-03-10

درود وقت بخیر ماندگاری بنتلی ابسولوت مردانه از 10 نمره 7 و پخش بو از 10 نمره 5 است در زمینه خوش بویی عطر کاملا سلیقه ای است شاید عطری که شما از آن خوشتان بیاید برای فرد دیگری مورد پسند نباشد و بالعکس اینطور به این پرسش میتوان پاسخ داد رایحه غالب بنتلی ابسولوت کندر و رایحه غالب لالیک ( البته اگر منظورتون لالیک مشکی است) گیاه وتیور است.

1396-03-09

سلام پخش بو و ماندگاری این عطر در چ حدی ست؟ این خوشبوتر هست یا لالیک؟

1396-02-18

درود برای این موضوع با دفتر مرکزی تماس بگیرید از انبار جویا بشن و بهتون اعلام کنند.

1396-02-16

با سلام، درب این محصول مشکی هست یا طلایی؟ با تشکر

1395-12-16

این محصول اوریجینال و باقیمت خوب تو این سایت داره عرضه میشه و خدمات مناسبی هم می دن. سپاس

1395-03-13

با سلام این ادکلن امروز به دستم رسید بوی بسیار خوبی داره از نحوه ارسال ارشاکو هم ممنونم بموقع بدستم رسید و قابل ذکر است که این محصول درش مشکی رنگه

1394-09-14

سلام وقتتون بخیر بله مشکی طلایی هست محصولات اصل هستند موفق باشید

1394-09-10

سلام خسته نباشید. میخواستم بپرسم که این مدل بنتلی ابسولوت مشکی طلای هستش ؟ و اینکه محصولات شما اورجینال هستش ؟ ممنون میشم پاسخ بدین..

1394-09-06

سلام وقتتون بخیر فرقش رایحه های این دو عطر است رایحه ابسلوت رایحه‌ای چوبی، صمغی و تلخ است و رایحه بنتلی فور من رایحه‎‌ گرم و ادویه‌ای دارد

1394-09-05

سلام خسته نباشید سوال دارم میخواستم بدونم که فرق بوی Bentley Absolute با Bentley for Men چیه ؟ خودم Bentley for Men دارم گفتم Absolute خوشبو ؟

محصولات مرتبط
عطر مردانه بنتلی اینتنس Bentley Intense for Men عطر مردانه بنتلی اینتنس Bentley Intense for Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,930,000 تومان 1,994,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بنتلی اینتنس ادو پرفیوم Bentley for Men Intense EDP For Men کد 103 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم