برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه هرمس تق هرمس ادوتویلت Hermes Terre DHermes EDT Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه هرمس تق هرمس ادوتویلت Hermes Terre DHermes EDT Men کد 2014 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن مردانه هرمس تره دی هرمس  Hermes Terre DHermes Eau De Toilette For Men 100 میل
  • ادکلن مردانه هرمس تره دی هرمس  Hermes Terre DHermes Eau De Toilette For Men 200 میل
  • ادکلن مردانه هرمس تره دی هرمس  Hermes Terre DHermes Eau De Toilette For Men 100 میل - تستر
  • ادکلن مردانه هرمس تره دی هرمس  Hermes Terre DHermes Eau De Toilette For Men سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
  • ادکلن مردانه هرمس تره دی هرمس  Hermes Terre DHermes Eau De Toilette For Men 12.5 میل
نام تجاری:
4,768,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه هرمس تق هرمس ادوتویلت Hermes Terre DHermes EDT Men توسط فردی به نام Jean-Claude Ellena  به بازارعرضه شد, رایحه تند و خنک دارد و روح جوانی و آزادی و عشق را با تمام وجود به روح انسان پیوند میزند.
ادکلن Hermes Terre DHermes  درگروه بویایی ادویه ، چوب ، مرکبات قرارمیگیردو دارای رایحه های زیرمیباشد:
رایحه اولیه : پرتقال و گریپ فروت
رایحه میانی : فلفل سیاه و گل شمعدانی
رایحه پایانی : سدر، صمغ بنزوئین، نعناع هندی و خس خس
نوع عطر مردانه هرمس تره دی هرمس ادو تویلت میباشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن مردانه هرمس Terre DHermes دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه هرمس تق هرمس ادوتویلت Hermes Terre DHermes EDT Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند ، خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 و 200 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-04

با تشکر از این دوست عزیز و پوزش از عرض سریع نتیجۀ تست . به عرض شما میرسانم که ادکلن Gladiator Tres Fraiche از برند Jacsaf رایحه ای شبیه به عطر Flash Back از برند Olfactive Studio داره و از اونجایی که خود فلش بک هم تا حدی به تق هرمس شباهت داره با این تست عجولانه نتیجه اینچنین شد . البته موقعیت هوا و روزهای تست هم میتونسته تاثیر داشته باشه . با تشکر از شما . موفق و پیروز باشید .

1396-01-11

با سلام ، رایحۀ این عطر جزو دستۀ تند و تلخ میباشد و در روزهای خنک بهتر جواب میده ، و بویِ اون دقیقاً ترش و تند و تلخه با تمی از رایح چوبی که بسیار مردانه و بشکل واضحی فریبندست ، در حال حاضر بخاطر استفادۀ بیش از حد مدلهای کپی و مشابهاتش ، رایحۀ اون تقریباً فضایِ جامعه رو اشباع کرده و تکراری شده که بعضی افراد سخت پسند سراغش نِمیرن ، وگرنه قیمتش تا این اندازه اُفت نمیکرد ، حالا پیشنهاد : دوستداران روایح ترش و تلخ و باکلاس نظیر هرمس و امثالِ این ، از تولیدات عطر کشور عزیزمان به عطری خنک و ترش برخوردم بنام Gladiator Tres Fraiche از برند Jacsaf که رایحه ای شبیه Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche داره با شباهتی هشتاد درصدی که تازگی و طراوت خوب و محسوسی هم داره ، از یه فروشگاه محلی خریدم بقیمت 70000 تومن 100 میل از نوعِ EDP که مرغوبیت خوبی از نظر رایحه و شیشه و متعلقاتش هم داره ، پخش بو و موندگاریِ خوب که بیشتر از قیمتش میارزه ، چند تا فروشگاه دیگه هم دیدم که داشتند به همین قیمت و خوبیش اینه که همشون برای تست یه نسخۀ 100 میل بازش رو هم داشتن ، میتونین برای بهار و تابستون یه تستی ازش بگیرین ، با تشکر از شما و مدیریت محترم سایت ، شاد و موفق باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم