برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس ردیانت سداکشن این بلک ادوتویلت Antonio Banderas Radiant Seduction in Black EDT for Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس ردیانت سداکشن این بلک ادوتویلت Antonio Banderas Radiant Seduction in Black EDT for Men کد 13292 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس ردیانت سداکشن این بلک Antonio Banderas Radiant Seduction in Black for Men 100 میل
نام تجاری:
1,680,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس ردیانت سداکشن این بلک ادوتویلت Antonio Banderas Radiant Seduction in Black EDT for Men  با رایحه ای تند و خنک در سال 2016 معرفی روانه ی بازار گردید.
ساختار مرکباتی و کاملا سبز ردیانت سداکشن این بلک با رایحه غالب عطر چای و وجود ترکیبات ادویه ای ، رایحه ایی بی نظیر را برای این عطر ایجاد نموده است .
ادکلن مردانه آنتونیو بانداراس ردیانت این بلک رایحه ای بسیار شاداب و پرطراوت را با خود به همراه می آورد و سفری رویایی به قلب طبیعت را تداعی می نماید . ردیانت سداکشن این بلک مردانه با عطر مرکباتی چون گریپ فروت ، لیمو ، مانداراین و نعنا آغاز می گردد و اندکی بعد رایحه ی زیبای شعمدانی و برگ چای نیز به آن افزوده می گردد تا از حس و حال مرکباتی آغازین کاسته و ترکیبی سبز و دلنشین را باقی گذارد.
نت های پایه ی ادکلن ردیانت سداکشن این بلک مردانه شامل عنبر ، نعنای هندی و چوب سدر است که با ورود به عطر ، تندی رایحه را تکمیل نموده و یک ترکیب پیچیده و استثنایی را به وجود می آورند.
عطر مردانه آنتونیو بانداراس ردیانت سداکشن این بلک با غلظت ادوتویلت تهیه گردیده و انتخابی مناسب برای فصول گرم سال به شمار می آید.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه آنتونیو باندراس ردیانت سداکشن این بلک ادوتویلت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس ردیانت سداکشن این بلک دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس ردیانت سداکشن این بلک Antonio Banderas Radiant Seduction in Black EDT for Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
نعنا، پرتقال، لیمو ، گریپ فروت
رایحه میانی
برگ چای ، گل شمعدانی
رایحه پایه
سدر، پاتچولی ، عنبر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
5,362,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس اوربان سداکشن این بلک ادوتویلت Antonio Banderas Urban Seduction In Black EDT for men کد 6586 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,820,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس الکتریک سداکشن بلو ادوتویلت Antonio Banderas Electric Seduction Blue EDT For Men کد 2345 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,930,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آنتونیو باندراس کوکتل سداکشن بلو مردانه ادوتویلت Antonio Banderas Cocktail Seduction Blue EDT For Men کد 491 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,946,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس کینگ آف سداکشن ابسولوت ادوتویلت ANTONIO BANDERAS KING OF SEDUCTION ABSOLUTE EDT for Men کد 5950 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
4,722,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطرو ادکلن مردانه آنتونیو باندراس اوربان سداکشن این بلو ادو تویلت Antonio Banderas Urban Seduction In Blue EDT for Men کد 11566 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,271,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آنتونیو باندراس پلی این بلو سداکشن ادوتویلت Antonio Banderas Play In Blue Seduction EDT for Men کد 13307 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم