برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه جی پارلیس ژوهان بی ریچ ادو تویلت GEPARLYS Johan B Rich EDT for Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جی پارلیس ژوهان بی ریچ ادو تویلت GEPARLYS Johan B Rich EDT for Men کد 13262 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه ژوهان بی ریچ Johan B Rich for Men 90 میل
نام تجاری:
1,265,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه جی پارلیس ژوهان بی ریچ ادو تویلت GEPARLYS Johan B Rich EDT for Men با رایحه ای تلخ و گرم در سال 2007 معرفی و روانه ی بازار گردید . رایحه ی چوبی و منحصر به فرد ادکلن ژوهان بی ریچ سبب گردید که به سرعت بتواند به یکی از پرفروش ترین های این برند فرانسوی تبدیل گردد و در اقصی نقاط جهان طرفداران خاص خود را داشته باشد . ادکلن ژوهان بی ریچ مردانه با رایحه ای از نت های سیب ، هل ، دارچین ، ترنج و آویشن آغاز می گردد که یک شروع ادویه ای را برای آن به وجود می آورد . اما این حالت ادویه ای ادکلن ریچ آنچنان پایدار نبوده و با ورود نت های میانی رایحه که شامل المی ، یاسمن و چوب سدر می باشد ، به سمت روایح چوبی سوق می یابد و از شدت نت های ادویه ای آغازین به طور چشمگیری کاسته می گردد . با ورود رایحه توتون در کنار مشک و کهربا رایحه ی ادکلن مردانه ژوهان بی ریچ تلخ تر گردیده و وجود مشک نیز گرمای رایحه را بیشتر می نماید . آنچه با گذشت زمان از ریچ ژوهان بی باقی می ماند یک ترکیب پیچیده و منحصر به فرد با حس و حالی چوبی و پودری است که می تواند اوج قدرت و جذابیت مردانه را به رخ کشیده و تاثیری ماندگار از خود باقی گذارد . 
ادکلن مردانه ژوهان بی ریچ در حجم 90 میل و با غلطت ادوتولیت طراحی گردیده و دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار مناسبی می باشد که می تواند در فصول سرد سال مورد استفاده قرار گیرد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جی پارلیس ژوهان بی ریچ Johan B Rich دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه جی پارلیس ژوهان بی ریچ ادو تویلت GEPARLYS Johan B Rich EDT for Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
90 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم